{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

øv hvorfor er han sådan.. {{forumTopicSubject}}

hehe kender i til dumme drenge.. det gør jeg..
i min klasse går der en vildt sød dreng.. vi snakker godt sammen og det hele.. Da vi var på tur med klassen gik vi meget sammen og de andre kaldte os turdelduer.. Men vi var blot rigtig gode vener.. smiley så da vi kom i skolen igen og en hverdag kom på benene. skrev vi utroligt meget sammen over mobil og det var ham der begyndte at klade mig søde og skrive det til mig.. han inviterede mig enda hjem til ham. vi havde det rigtig godt sammen og beygndte at kunne lide hunanden mere og mere.. men lige pludselig skrev han ikke så meget mere og svarede heller ikke rigtig på min beskeder og nu skriver han kun når der er noget han har glemt og vil låne af mig..
vi har en galla fest på skolen og har spurgt ham rigtig mange gange om vi ikke skulle gå sammen men han svarede at han ikke gad med til festen.. så idag spører en der hedder mia ham af om de skal gå sammen og han siger med lidt overvejlese ja.. hvilket sårede mig lidt.. for har ingen at gå med og have jo spurgt ham først..

så har i et gåt råd til havd jeg kan gøre eller sige til ham.. Han er en rigtig fin fyr og hvis det ikke bliver til kærester vil jeg bare gerne have ham som en nar ven..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv hvorfor er han sådan..
Kommentér på:
øv hvorfor er han sådan..

Annonce