{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

svigter jeg ham?? - kæresten.. {{forumTopicSubject}}

ja altså laver ret meget i min hverdag, og elsker at lave meget, hader bare at være der hjemme slappe af og glo..

min uge:
mandag: arbejde + gymnastikhold
tirsdag: fitness + ride hesten
onsdag: ridehold hvor jeg underviser + ride hesten
torsdag: Springundervisning, er ca. først hjemme omkirng klokken 20
fredag: fitness
lørdag: arbejde + ride hesten
søndag arbejde + ride hesten

er bange for at misten ham, for han siger selv at han er bange for at vi kun er sammen på faste dage smiley
og egentlig kan jeg godt forstå ham, men hvad skal jeg sige...

og hvad skal jeg gøre?

- knus pernille,.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  svigter jeg ham?? - kæresten..
  • #1   23. aug 2011 vi sover sammen alle de gange vi kan komme til det, og han er tit med hos hesten (:

• #2   23. aug 2011 Hvis han acc. det så er der jo ikk noget problem? smiley Prøv evt. at snakke med ham om, at du føler at du giver dig for lidt tid til ham?

• #3   23. aug 2011 ja, men egentlig nytter det jo på en måde ikke noget jeg siger det, for hvad kan han eller jeg gøre?? (:

• #4   23. aug 2011 han kan give sin mening som du så kan tage dig til dig! smiley

• #5   23. aug 2011 Herre gud vi andre har også ting at lave, og kan alligevel finde tid til det her med kærester...

min kæreste og jeg har begge fuldtids job, han om dagen og jeg om natten...

han bruger sin fritid på at bygge om i sit hus,han går på jagt, fisker, underviser, og ja bager kager for folk. ja så han han sine døtre der også gerne vil se ham.og så er der hans interesse for hunde...

jeg selv har mine 3 heste, mine 3 hunde, kattene, jeg rider, render i fitnes center, underviser og træner folks heste, kører taxa, og nåh ja ses med venner og veninder

så hvis ikke din kæreste kan leve med at du har fritids interesser så er han ikke værd at samle på

• #6   23. aug 2011
    Det kommer an på hvad i hver i sær syntes og hvordan i syntes et forhold skal være.

Jeg vil sove med min kæreste hele tiden, være sammen med ham mest muligt osv ( = vi sov sammen hver nat og tog så i skole om morgen eller hvad man skulle ). - derfor ville jeg ikke finde mig i en tidsplan som din overhovedet.

Så enten må du gøre op ved dig om du vil sætte tingene ned og høre hvad din kæreste har af behov ellers må du fortælle ham at nej, det andet betyder mere - accepter det eller smut.

Jeg ville så som din kæreste smutte hvis jeg ikke fik mere tid - men igen, kommer an på hvordan i ser på det.

• #8   24. aug 2011 Hmm... Kan godt se det måske lidt bliver et problem at være sammen, for han har sikkert også ting han skal og nogen gange orker man ikke efter en lang dag smiley Men jeg ville sige at du måske kunne droppe gymnastik holdet eller lade være med at ride hesten så tit? Ved ikke hvordan det er med dit arbejde, men ellers kan du jo spørge om du kan gøre så du kun skal arbejde f.eks. hver 2. lørdag? smiley
    Synes det er fedt at høre at han kommer med ud til hesten, men det er nok ikke så spændende for ham i længden hvis han ikke har interesse i heste smiley
    Men ellers må I jo bare ses om aftenen og så sove sammen eller noget?
    Håber I finder ud af noget smiley

Kommentér på:
svigter jeg ham?? - kæresten..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce