Blogger
28. aug 2004 Følger: 229 Følgere: 1405 Heste: 11 Emner: 870 Svar: 2.588
Det er altså for overfladisk... {{forumTopicSubject}}
Hey.
Ja I'm sorry xD.
Men nu vil jeg altså lige brokke mig.
Hvad er det der sker med mange JB fans? Alt hvad Justin røre og gør er bare guld.
Her en liste over hvad jeg mener:
<i> (Lad mig lige sige at når jeg skriver alle mener jeg jo ikke alle - men flertallet ) </i>
- ALLE JB fans MÅ eje lilla hatte fordi han gør.
- ALLE JB fans MÅ eje hans høretelefoner? Hvorfor? De er jo ikke bedre end andre? Bare mere dyre fordi hans navn er forbundet med dem?
- ALLE JB fans mener hans parfume er den BEDSTE i verden? Men hvis hans navn stod på en hvilken som helst andet parfume ville de jo mene DET var den bedste?
Sorry... Men hvad sker der for mennesker? :S
En ting er at man elsker hans musik, historie, bøger osv og syntes det er fantastisk. Men at mene det han har på / laver er det bedste KUN fordi han har lavet det mener jeg personligt er sindsygt latterligt... I'm sorry...
over and out..
jul 2007
Følger: 130 Følgere: 112 Heste: 5 Emner: 235 Svar: 2.879
apr 2008
Følger: 101 Følgere: 87 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 579
dec 2006
Følger: 165 Følgere: 160 Heste: 4 Emner: 95 Svar: 690
- Jeg er også fan af Justin men nok mere af hans rejse, hans karriere og hans historie og hans musik
Jeg må nok ærlig indrømme ikke for at være ond ved jer andre eller noget, men det går over stregen nogle gange, bare fordi Justin gør noget er det ikke Insbetydende med i også skal gøre det, der er slet ikke noget ondt ment i det, og vi er alle forskellige og det skal der også være plads til. Dog nogle gange synes jeg det tager overhånd
Blogger
Følger: 229 Følgere: 1405 Heste: 11 Emner: 870 Svar: 2.588
Min pointe er også bare det er synd de ting er blevet en modedille og pengemaskiner. Self skal man høre hans sange til hudløshed og have et værelse fuld af plakater når man er fan (eller man skal ikke xD). Men ligefrem at mene at de "produkter" han lave er bedst KUN fordi han har lavet dem syntes jeg er underligt
dec 2006
jan 2009
Følger: 127 Følgere: 113 Heste: 2 Emner: 7 Svar: 240
maj 2010
Følger: 76 Følgere: 75 Heste: 5 Emner: 4 Svar: 21
- Jeg mener bare du hakker helt vildt ned på dem, det synes jeg ikke man kan!
det kan godt være de er meget Årrh det er en justin bieber ting uurh der er dit og der er dat, men de har ikke fortjent at blevet hakket ned på.
og Det hedder ikke overfaldisk....
Lige i øjetblikket, synes du er for meget Camilla, Det er som om du bedstemmer over alle Justin bieber fans, Men det gør du ikke!!!! Vi må gøre som vi vil, hvis vi gerne vil være ´´ overfladisk´´ så lad os være det, hvis vi ikke har så mange ting med ham, så betyder det jo ikke at vi ikke er Justin Bieber fans, så jeg synes lige at du skal prøve at tænke dig om inden du og alle andre skriver noget dumt, for folk kan farktisk blive ret sået af det, og det ville være rigtig synd for en person synes jeg!
Okay?!
Blogger
jeg har en lilla cap, men jeg har den sammen med mine 12 andre caps i forskellige farver fordi jeg går med dem dagligt xD.
Og du må da mene hvad du vil om mig :o). jeg er da ligeglad xD
Og Amen til din besked xD
maj 2010
- Jeg mener bare du hakker helt vildt ned på dem, det synes jeg ikke man kan!
det kan godt være de er meget Årrh det er en justin bieber ting uurh der er dit og der er dat, men de har ikke fortjent at blevet hakket ned på.
og Det hedder ikke overfaldisk....
Lige i øjetblikket, synes du er for meget Camilla, Det er som om du bedstemmer over alle Justin bieber fans, Men det gør du ikke!!!! Vi må gøre som vi vil, hvis vi gerne vil være ´´ overfladisk´´ så lad os være det, hvis vi ikke har så mange ting med ham, så betyder det jo ikke at vi ikke er Justin Bieber fans, så jeg synes lige at du skal prøve at tænke dig om inden du og alle andre skriver noget dumt, for folk kan farktisk blive ret sået af det, og det ville være rigtig synd for en person synes jeg!
Okay?!
Blogger
maj 2010
dec 2006
Blogger
Jeg har jo ikke skrevet et :"Lad være med at køb hans ting" indlæg. Jeg har skrevet at man ikke skal tro at bare fordi han har lavet det er de specielle. Et par høretelefoner, en cap eller en parfume bliver ikke BEDRE eller mere værd af at det har noget med ham at gøre xD
apr 2008
Følger: 81 Følgere: 109 Heste: 4 Emner: 617 Svar: 3.219
der er jo det samme med MJ?
Fordi han havde en diamant handske køber folk en der minder lidt om, det samme med den hat han havde, alle købte også noget der lignede (:
-Jeg kan ærligt sige at jeg har en lilla kasket, men ikke de der LA noget. Den er helt anderledes (: det er dem med det der net.
Jeg vil gerne dufte til Someday(eller hvad den nu hedder), og hvis den dufter godt så overvejer jeg at købe den (:
så det er vel helt normalt når det nu er man er fan af en eller anden (:
Blogger
Self er det "mere værd". Min Take That plakater er da også" mere værd" for mig end andre plakater. Det er ikke det jeg mener.
Men f.eks folk der skriver:"Min yndlings parfume er someday" når de ikke ejer den eller har duftet den. Eller folk der mener at JB's høretelefoner er de BEDSTE i verden. Neej, det er de ikke, de er helt alm. høretelefoner som JB har designet. Det er ikek det at man er glad for tingene for self er man det, jeg er ikke imod JB sælger det, jeg er bare imod folks måde at opføre sig på når det kommer til de ting :o).
Som f.eks at mene "Someday" er deres yndlingsparfume KUN fordi at Justin har lavet den - også selvom de ikke engang har den.
okt 2009
Følger: 118 Følgere: 104 Heste: 2 Emner: 170 Svar: 1.783
personligt har jeg ingen af de ting
vil dog gerne have høretelefonerne og parfumen.
hvorfor? for at støtte justin, og velgørenhed.
justin bruger rigtig meget af sit overskud til velgørenhed.
og det vil jeg selvfølgelig gerne støtte.
og så er det jo også lidt sejt at have de ting justin har designet ikke?:-)
altså sådan noget er bare sådan noget der følger med..
synes jég..
jeg tror det med cappen er, at det er lidt sjovt at have det samme som justin. og hvorfor ikke? kan ikke se hvad der skulle være galt med det, for når du er til bieberparade er det måske halvdelen der har den?:-) justin går meget med cap + det er hans yndlingsfarve
parfumen? den dufter garanteret godt, ligesom alle mulige andre parfumer.. men der er bare noget specielt over at gå med noget som justin har designet. hans værk, til os. som sagt, det støtter ham.
og hvilken fan vil ikke støtte ham?
Justbeats? for det første, er de VOLDFEDE!! de er SÅ seje!! (og nej.. ikke kun fordi justin har designet dem) for det andet.. så er det igen vores store idol som har designet dem, og de støtter også ham. og så er det igen lidt anderledes, og fedt at gå rundt med høretelefoner har designet, for os
jeg går ikke med det samme tøj som ham, gør de samme ting som ham, kan lide alle de samme ting som ham. men jeg støtter ham.. f.eks ved at købe de ting han laver. sådan en fan er jeg bare, og det er der så nogle der åbenbart synes er for meget, men ærlig talt? jeg er ligeglad jeg støtter mit idol, samtidig med jeg synes han ting er overseje. (kan dog ikke sige det om parfumen, andet end designet er fucker fedt)
#nohate
okt 2009
ligesom.. mine plakater af justin betyder da mere end mine plakater af f.eks chris brown?
jeg siger ikke hans ting er bedre, jeg siger at hans ting er ''sejere'' og betyder noget andet, end f.eks et par høretelefoner fra kvickly
apr 2010
Følger: 162 Følgere: 151 Heste: 4 Emner: 41 Svar: 1.305
Jeg tror mere det hendler om - som julie siger - at det er en måde at vise at man er fan på ... Det handler måske også lidt om at man så er med til at støtte Justin, ved at købe det, og så tager det sådan lidt overhånd.
Og som Amanda siger så er det jo meget normalt for fans ... Man vil gerne have de samme meninger osv. som den man er fan af, fordi så bliver man måske lige så sej, som man synes - i denne situation - Justin er, og så føler man sig som en større fan(:
Og ja, det er lidt overdrevet engang imellem, som Camilla siger!
Men hvis man så synes at lilla'e caps er sejere end hvide så må man jo gerne købe den, og hvis man synes Someday dufter bedre end andre parfumer, så er det jo den man køber, og så gier det lidt pluspoints, det med Justin!(:
Jeg synes alle har ret på hver sin måde, og så må jeg sige jeg synes denne diskotion er lidt dum... Vi bør støtte hinanden i de ting vi er enige i, og lade være med at blive uvenner fordi vi har forskellige meninger(:
okt 2009
men man er jo nød til at købe den for at vide om den dufter godt? derfor siger man ' jeg skál bare have den' eller som sagt, fordi justin har lavet den
jeg går f.eks også med en paris hilton parfume, men peronsligt hader jeg hende af h til!:-)
okt 2009
apr 2010
Mens jeg skrev, skrev alle det samme som mig (x
apr 2010
Blogger
jeg så en undersøgelse med Britney spears fans om det her med "Ekstreme fans" og parfumer.
Det var 20 fans der kom hvor de blev spurgt en masse spørgsmål, bla. hvilen parfume af ALLE der duftede bedst og var deres farvorit, ALLE 20 svarede self. hendes. Senere i programmet laver de så en blindtest hvor de skal dufte til 5 parfumer og fortælle hvilken de bedst kunne lide.
KUN EN valgte at det var Britney's, resten svarede en anden... See the point?
okt 2009
sådan er der jo mange eksempler på.. men hvad nu hvis justins dufter vildt godt?:-) hvem ved?:-)
dec 2006
Du har ret Camilla, tit er det pga navnet og ikke duften, eller jo selvfølgelig skal den dufte godt men det er også tit folk bare vil have en ting fordi deres idol har det eller har designet det
okt 2009
jeg siger, at det er sådan fans gør. jeg har ikke sagt noget om at det er det rigtige at gøre?:-)
jul 2008
Følger: 102 Følgere: 85 Emner: 138 Svar: 4.076
Og uden pis... så ER den den bedste parfume jeg ejer.. den dufter FUUUUUUUUCKER godt...xD
Jeg har ingen lilla cap..
Jeg har ikke hans høretelefoner, men dem vil jeg satme gerne ha'!d:
Men alle mine ting er helt uden jeg ligger mærke til det blevet lilla...d:
Det er vel fordi man bare forbinder farven lilla med noget godt, og noget man "holder af".. Helt automatisk... ubevidst:-)?
Og hvorfor får man hans t- shirts altså?:-)
det er jo det samme med cappen... hvergang jeg ser en pige med en lilla cap, tænker jeg på om hun er fan af Justin..(-;
det er vel bare en lidt diskret måde at gøre det på, istedet for en t-shirt med et billede af ham på:-)?
Jeg synes det er okay:-).
mar 2008
Følger: 322 Følgere: 285 Emner: 128 Svar: 1.839
Hvis man syntes det er for meget må man lade dem være, de har lov til at eje hvad de vil. men jeg er enig i det du skriver.
Jeg har selv duftet til hans parfume ved min veninde og syntes den dufter godt. men det er ikke blevet min ynglings parfume (-:
apr 2008
Hvor har du købt parfumen?:D
Blogger
Jeg har bare skrevet det går over gevind af og til..
Blogger
jul 2008
I Californien...:P
okt 2009
okt 2009
det ville også lyde dumt..
''dette er en serie om britney. hvilken parfume er din yndlings? 'escadas butterfly!' ''
apr 2009
Følger: 102 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 11 Svar: 79
apr 2009
Følger: 102 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 11 Svar: 79
apr 2008
hvorfor købte du ikke en med hjem til mig som en gave?:(
jan 2008
Følger: 117 Følgere: 101 Heste: 6 Emner: 317 Svar: 1.665
Så jo..? Jeg er vel muligvis overfladisk, men jeg er ligeglad... Jeg kan lide ham og de fleste af hans ting... Derfor har jeg dem... Jeg syntes da også, at det til tider går liiiidt over gevind! HELT KLART!
jul 2008
jan 2010
Følger: 84 Følgere: 73 Heste: 8 Emner: 8 Svar: 108
aug 2008
Følger: 184 Følgere: 167 Emner: 59 Svar: 468
apr 2008
men, jeg er det værd
jul 2008
apr 2008
jul 2008
Det er altså for overfladisk...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside