{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

Udnytter han mig eller er han bare dum? :d {{forumTopicSubject}}

Jeg kan virkelig ikke finde ud af denne her fyr, Magnus.

Bare spring til bunden hvis du ikke gider læse det hele smiley

Vi mødtes første gang til et arrangement i slutningen af maj, efter at have flirtet lidt over Facebook. Det var noget jeg arrangerede, og derfor kom vi til at skrive sammen fordi han skulle deltage.

Nå men så sås vi til det arrangement der, og havde det ret hyggeligt. Snakkede en del og han fik mit nummer. Senere kom han så forbi fordi han havde "glemt" sit armbånd. Vi flirtede over sms, og han ville gerne komme forbi på et tidspunkt hvor jeg havde tid til at ses og ikke bare give ham armbåndet. Nå men vi snakkede en times tid, og han kørte hjem.

Derefter skrev vi sammen over Facebook, Msn og sms et par gange om ugen. Ret flirtende og også direkte. Til min fødselsdag ringede han mig op, fordi han var ude og feste med en ven og denne her ven ville gerne hilse på mig - så han spurgte om de måtte komme forbi. Det måtte de ikke for jeg holdt tøseaften smiley

Hele juni sås vi kun en enkelt gang, hvor han hjalp mig med at hente noget udstyr til min hest. Flere gange lagde jeg op til at vi skulle ses (Også direkte), men han sagde at han havde frygtelig travlt (Eksamener..). Jeg rejste så på ferie, og kom først hjem her til august. Mens jeg var på ferie skrev vi lidt sammen, og en gang skrev han at han ville køre over og besøge mig (I Sverige), men det blev så ikke til noget fordi han ikke kunne få fri..

Da jeg kom hjem, så var det mig der hele tiden lagde op til at vi skulle ses. Han havde travlt, men jojo han ville da gerne. Til sidst lod jeg ham være, og skrev ikke i flere dage. Pludselig skrev han så at han savnede mig helt vildt, og om jeg snart havde tid til at ses. Jeg ventede lidt med at svare, men vi endte så med at finde en dag. På dagen måtte vi aflyse det fordi det var frygteligt vejr, men om aftenen da solen skinnede kom han og samlede mig op og vi kørte ud til en stor naturpark, hvor vi gik en tur. Her fjollede vi en del, og han kyssede mig flere gange. Han gik tilgengæld også og pludselig tog mig på røven og klemte, trak min bluse ud og kiggede på min bryster, og var generelt meeeget fysisk.. Jeg stoppede ham, men ikke på en striks måde bare på sådan en "Nææh du! smiley " . Det var helt fint, og virkede som om han bare skulle prøve.

Efter han havde sat mig af, så gik der en time og han sendte mig en sms. Vi skrev lidt frem og tilbage men ikke noget vildt. Siden har vi kun snakket sammen når jeg har skrevet til ham.. Sådan har det dog altid været, men jeg vil bare så gerne snart høre fra ham..

Grunden til jeg tror han udnytter mig:

- Han er meget fysisk når vi ses.

- Han skriver ofte enormt direkte seksuelle ting (Jeg skal nok få tøjet af dig, hvad han gerne ville have vi skal gøre
og den slags)

- Han skriver sjældent til mig først.

- Han svarer ofte ret ensformigt, og ret ofte prøver han ikke på at føre samtalen videre.

- Når vi ses så er det steder hvor han ved vi vil være alene. F.eks. et fjernt hjørne af naturparken, og han har inviteret mig hjem til sig men kun hvis han er alene hjemme.

Grunden til jeg tror jeg overdriver:

- Han har skrevet direkte flere gange at han kan lide mig (Han skrev endda da jeg spurgte hvor meget at han kunne lide mig "Rigtig meget".

- Han har spurgt om jeg vil kigge forbi hans arbejde en dag (Han er bartender)

- Han svarer mig med det samme når jeg skriver.

- Han siger han også smiler hver gang han får en besked fra mig.

- Han har sagt at han bare bedst kan lide at det er pigen der scorer, og derfor ikke er så direkte (Men er det ikke en dårlig undskyldning??)

- Allerede i juni snakkede han om at jeg bare kunne vente til jul, for jeg ville få en helt særlig julegave.

- Han fortæller mig ofte hvad han synes ved mig der er flot, og hvis jeg har lagt et billede på FB hvor han synes jeg ser godt ud så fortæller han mig det - og hvad præcist ved billedet der er flot.

Jeg er 17 og han er 20 ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udnytter han mig eller er han bare dum? :d
Kommentér på:
Udnytter han mig eller er han bare dum? :d

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce