Klikkeren.. Klikkeren..
Davs.
Jeg har nu lært Cavi (min part) klikkeren... det er anden gang jeg præsenterer den for ham, og det var faktisk et forsøg, for sidste gang var han skide bange for den ..... - denne gang var der sjovt nok bestemt ikke samme reaktion
Mit spørgsmål er! Hvordan ved jeg den er indlært rigtigt? Han forstod godt, at klik betød godbid, men han kunne bestemt ikke holde den 'positur' jeg havde sat ham i, han gjorde den bare gentagende gange (dårligt) indtil han fik klikket - prøvede man igen, gjorde han det akkurat samme..
nu er det første gang jeg træner det med ham, så jeg ville ikke give en for stor 'dosis-ny-læring', men ville I mene at den var indlært ordenligt, eller tror I han har glemt det hele til næste gang? Han forstod jo sådan set godt at klik=godbid..
jun 2010
Følger: 70 Følgere: 74 Heste: 1 Svar: 34
jun 2007
Følger: 85 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 152 Svar: 1.563
jul 2005
Følger: 35 Følgere: 98 Heste: 6 Emner: 61 Svar: 2.142
Hvis du klikker når den har sat benet ned, tror den at det er det, som den bliver rost for. Så hvis du bare sørge for at have en præcis timing, så kommer det helt af sig selv. Men hav meget tålmodighed, nogle heste er hurtigere end andre til at fange pointen
jun 2007
Følger: 85 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 152 Svar: 1.563
Jeg tror også, at med ham er det virkelig tålmodighed der er vejen
Klikkeren..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside