-'Horsemanship og triks.

-'Horsemanship og triks.

Medlemmer: 437
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste
369 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Klikkeren.. Klikkeren..

Davs.

Jeg har nu lært Cavi (min part) klikkeren... det er anden gang jeg præsenterer den for ham, og det var faktisk et forsøg, for sidste gang var han skide bange for den ..... - denne gang var der sjovt nok bestemt ikke samme reaktion smiley

Mit spørgsmål er! Hvordan ved jeg den er indlært rigtigt? Han forstod godt, at klik betød godbid, men han kunne bestemt ikke holde den 'positur' jeg havde sat ham i, han gjorde den bare gentagende gange (dårligt) indtil han fik klikket - prøvede man igen, gjorde han det akkurat samme..

nu er det første gang jeg træner det med ham, så jeg ville ikke give en for stor 'dosis-ny-læring', men ville I mene at den var indlært ordenligt, eller tror I han har glemt det hele til næste gang? Han forstod jo sådan set godt at klik=godbid.. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klikkeren..
  • #1   1. aug 2011 Hvad er klikkeren?:)

• #2   1. aug 2011 Den der lille... dims man kan få/købe som siger sådan en klik lyd smiley Ligesom til hunde smiley

• #3   1. aug 2011 Det handler virkelig om timing. Du skal give klikket på det helt rigtige tidspunkt. Hvis du f.eks. vil have den til at løfte det ene forben og holde det oppe, skal du klikke, når benet er i luften. Så den ved, at det er præcis det tidpunkt i øvelsen, der udløser klikket.

Hvis du klikker når den har sat benet ned, tror den at det er det, som den bliver rost for. Så hvis du bare sørge for at have en præcis timing, så kommer det helt af sig selv. Men hav meget tålmodighed, nogle heste er hurtigere end andre til at fange pointen smiley

• #4   1. aug 2011 Ja, det ved jeg egentlig godt, hehe smiley Prøver også at gøre det præcis når han gør hvad jeg vil have, men nogen gange stopper han for hurtigt, så det er svært at klikke ham præcis smiley
    Jeg tror også, at med ham er det virkelig tålmodighed der er vejen smiley

Kommentér på:
Klikkeren..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce