Succes {{forumTopicSubject}}
Ville bare lige delen min glæde med Jer. Jeg købte denne her super smukke Fjordhoppe Kamille i dec. Efter at have stået stille i frosten (vi var iset inde) var hun ren dynamit! Hun bukkede og skabte sig og jeg var mildest talt skræmt og frustreret (havde netop solgt an anden hest da den havde bukket mif af så jeg endte på krykker...)
Nå men jeg fik anvist en dygtig undrviser og jeg startede med undervisning 2 x om ugen, Starede en LD i sidste måned og fik 1. plads
Nå men så blev Kamille bidt eller stukket af et eller andet, dyrlægen var ude 2 gange, han sagde det kunne have været et hugormebid, for hun var meget hævet ! Hun blev behandlet, men hævelsen svandt kun langsomt, derfor kunne hun ikke rides med bid., hun stod stille i 3 uger og så startede jeg med at ride hende i kapsun, Det responderede hun utrolig positivt på og gik rigtig fint.
Nu er hun så kommet med på ferie, vi har leget sommergræs ude ved havet hos en bonde der har kødkvæg. Kamille der mig bekendt aldrig har set en ko, står nu og snakker med dem over hegnet. I aftes red jeg så på hende første gang der ude, Ridebanen er en indhegning midt på en stor fold hvor der gik 4 islændrer der var meget snakkesaglige, og travede med vedsiden af når vi trænede ( stadig bidløst) der gik kun ganske kort tid før hun slappede af og lyttede godt til mig trods alle de nye inputs omkring os! Totalt fedt....og så på en hest som jeg var blevet så bange for!
Så til alle jer der går der ude og er blevet skræmt af jeres heste, få noget godt undervisning, det kommer 100 x igen
Go Sommer
jul 2007
Følger: 149 Følgere: 194 Heste: 12 Emner: 642 Svar: 5.693
Succes
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside