{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

Succes!;) {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle smiley

Jeg er blevet spurgt om jeg vil hjælpe en med at ride op, og komme videre efter hun blev bukket hårdt af, og ikke ville stå med det alene.
Det ville jeg da gerne prøve, om det kunne hjælpe så det gjorde jeg smiley
Er lige netop kommet hjem derfra, hvor jeg har en lettelse og stor glæde i mit hjerte.
Han er en ungpony på 4 år, som stadig er lidt hingstet efter kasterationen, er lige kommet et nyt sted hen og har ikke været redet i 1½ måned efter at han blev tilredet i 7 uger....
Til at starte med havde vi besluttet at han bare lige skulle longeres grundigt fordi han jo var kommet et nyt sted hen, så det var egentlig overhovedet ikke meningen at jeg skulle op på ham, men han tog det med ophøjet ro, og jeg satte mig i sadlen.
OG! Han var bare SÅ sød! Vi skridtede kun, for vi skulle ikke presse ham ud i noget..
Han gik lige så pænt, og søgte selv ned, hvis bare du støttede ham lidt. Schenklerne reagerede han delvist for, men andre gange skulle man lige have ekstra godt ved ham smiley
Så kom det så til at ejeren skulle op og prøve at skridte lidt rundt på ham. Han gik også lige så stille og roligt rundt, så man kunne bare se at hun var utrolig glad, og nu skal vi til at samarbejde med Sadeek(som han hedder), men hvor det mest er mig der rider ;)..
Det bliver spændende at fortsætte med ham, og prøve hans trav og gallop når vi engang kommer så langt!
Men alt i alt, er han en FANTASTISK pony med stort F!
Og det var utrolig skønt at se den succes stråle ud af øjnene på ejeren, og hun var bare så glad.
Så træning skal der bare til, og så skal han nok blive en rigtig god ridepony smiley

- det skulle bare lige ud smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Succes!;)
Kommentér på:
Succes!;)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce