{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Fravænning?? {{forumTopicSubject}}

Prøver lige i denne gruppe også, håber nogle kan hjælpe med mit spørgsmål da det er første gang jeg har føl aner jeg ikk hvor lang tid hoppen og føllet skal være adskilt før de igen kan gå på fold sammen uden føllet begynder at patte igen?? vores føl var desværre ikke blevet vænnet fra da vi købte dem, så det har vi først gjort da føllet var omkring 1 år... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fravænning??
  • #1   7. jul 2011 kigger lige med smiley

• #2   7. jul 2011 Det er meget forskelligt hvor længe de skal være adskilt, min hoppe og føl blev skilt af da føllet var 5 måneder og satte dem sammen igen da han var godt 11 måneder. Så her tog det ca 6 måneder før føllet ikke gik til moderen.
    Eller det gjorde han så, han prøvede ihærdigt at komme til patterne men hans mor gad ham ikke så hun gik hvergang. Og nu har de stået på sommerfold sammen et par måneder uden problemer.
    Dog prøver han stadig en gang imellem men hun går væk fra ham så smiley

• #3   7. jul 2011 Okay det godt nok lang tid mine har nok været adskilt knap 2mdr og føllet går hos naboen så de fik bar en kold tyrker meen så må jeg hellere vente lidt endnu med at lukke dem sammen

• #4   7. jul 2011 Mine gik så også på fold lige klods op af hinanden og havde boks ved siden af hinanden. Så det kan jo være det går hurtigere for dig smiley
    Det er jo bare prøv at lukke dem sammen og lader hoppen føllet patte så skil dem igen.

• #5   7. jul 2011 jamen nu har vi ikk selv trailer og de ska over og gå på en gård et par km herfra så det svært at holde øje med om den gør det... Men tager de to plage her hjem og de andre over på gården...

• #6   7. jul 2011 Nåh ja så bliver det lidt svært smiley Men held og lykke med det smiley

Kommentér på:
Fravænning??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce