{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fravænning
  • #1   22. mar 2011 Her tog det en måneds tid hvor vi skilte dem fra hinanden om natten og de stod sammen på fold om dagen.
    Kunne ikke skille dem af om dagen da fællet rendte igennem hegnet og ind til sin mor.

• #2   22. mar 2011 Ok , så håber jeg det virker her også (: da vi heller ikke har mulighed for at skille dem ad hele døgnet rundt

• #3   22. mar 2011 men kan i så hjælpe mig?
    min hoppe og føl står i hver sin boks om natten og står på samme fold om dagen - ligesom jeres og har gjort det en måneds tid nu. men når de mødes om morgenen på folden diger føllet som bare pokker, dog ikke så meget resten af dagen, men det skulle jo gerne stoppe. jeg prøvede en dag at moren var på fold med en hest og føllet i stalden med en anden i et par timer - hvilket IKKE var nogen succes.

jeg har mulighed for at dele folden op så de står på hver sin fold.
    hvad vil i sige jeg skal gøre? er åben over for alle forslag (:

• #5   22. mar 2011 Jeg har delt folden op nu, så moderen står sammen med en vallak om dagen og til aften kommer vallakken ind i løsdriften og går med de andre. Kun hoppen står i boks om natten.
    Jegh ar selv et stort problem, selv om det er 5 måneder siden jeg fravænnede dem så har jeg prøvet nogle gange at lukke mor og søn sammen og han går direkte til patten. Så er selv lidt på herrens mark.
    Har snakket med en veninde og hun har tilbudt jeg kan sætte føllet eller han er jo snart en plag, over til hende når de skal på sommerfold.
    Så kan de få en tid helt fra hinanden.

• #6   22. mar 2011 ja det kunne jeg prøve smiley

Kommentér på:
fravænning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce