{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.057 visninger | Oprettet:

pigeproblemer.. :/ {{forumTopicSubject}}

ja, nu går der bare kage i alt! smiley

cecilie - en af mine virkelig gode veninder vi kalder hinanden ''soulmate''.
emma - én fra min klasse, som cecilie nogle gange er mega meget uvenner med.
mette - en fra min klasse
mikkel - min bedsteven
sarah min bedste veninde
melissa - min ''kæreste''

ja nu kommer den lange roman så, undskyld stavefejl. smiley

igår mandag sad vi og spillede spil hele klasse, og på torsdag skal vi til bonbonland, og det er det, det hele drejer sig om.
fordi så sagde jeg igår, at melissa også skulle køre med mig hjem, og så flippede folk fuldstændigt ud, og de eneste jeg havde lovet skulle køre med mig er melissa og cecilie alle de andre havde bare sagt at de ville køre med mig.
og cecilie sidder næsten lige ved siden af mig, og så begynder hun at skrive til mig over mobil, om hun stadig skulle køre med mig, og så skrev jeg bare ja, men det var der nogle andre der ikke kunne for melissa skulle med, og så ligepludselig sidder emma og kigger på det som mig og cecilie skriver om, og så sidder mikkel og kigger på min mobil og så råber cecilie bare, '' nå, får du det hele med mikkel?!'' og så råber jeg ''JA! det gør han faktisk, får emma det hele med?;o''
og så er der timeskift, og nu skal vi have dansk, men vikar, og heletimen sidder cecilie bare og skriver altmulig LORT til mig, og så skriver jeg til hende om hun ik lige kan gå med, og så skriver hun bare hvorfor, og så skriver jeg, så vi lige kan snakke, men det havde hun ikke lyst til og hun havde ikke nogen grund, og så vælger jeg at gå min vej ud af klassen og smækker med døren så alle på gangen kigger..
og så kommer mikkel løbende efter mig, og så går vi ned i festsalen og sætter os, og så siger han at de andre havde sagt alt mulig om mig da jeg gik, og det kan jeg slet ikke have, derfor går jeg op og tager mine ting, og så siger vikaren at jeg ikke må gå endnu men så siger jeg '''Det er jeg faktisk ret ligeglad med, hvis du har et problem med det så kan du sq bare skrive mig op, for jeg går nu!!'' smækker med døren og går min vej..
så venter jeg i cykelskuret på mikkel, og så siger han at de havde stået og snakket om mig i klasse, og f.eks. sagt ''hun var da godt nok sur var?''
og jeg kan ikke have sådan nogle ting, derfor går jeg op mod klassen, men de er næsten ved hovedindgangen på skolen, og så råber jeg bare ''ja gufanden er jeg sur cecile, og ved du hvorfor, på grund af dig!!, sådan her er det hvergang og du kan aldrig klare tingene selv, det er så fucking typisk dig det her, troede virkelig at jeg betød noget for dig, men du såre mig så groft!!''
og tror ikke rigtigt at hun fik sagt noget for gik fuldstændigt amok med mine ord, og det hele endte med at jeg råbte ''i kan sq ogs bare passe jerselv, tag toget hvis i ikke vil køre med, alle undtagen 1 kan køre med, ellers tager i sq bare toget der er mange flere pladser.. ''

grad hele vejen til arbejde, gennem vordingborg, hos hesten og inden jeg gik iseng, har virkelig slet ikke lyst til det her.
og til næste år skal jeg have gymnastikhold med cecilie og derfor vil jeg bare gerne være venner med hende igen!:/
hjælp mig, og skriv hvis det slet ikke giver mening..
er fuldstændig knust inden i.!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pigeproblemer.. :/
Kommentér på:
pigeproblemer.. :/

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce