Veninde Fnidder.. Oh, we love it! {{forumTopicSubject}}
Hi, alle piger
Jeg går i en klasse, hvor der uheldigvis er rigtig mange pigeproblemer.
Men selv, har jeg også et problem med en pige fra klassen.
Jeg tror ikke selv hun er helt klar over det. Men det er sådan, at hun ikke har været særlig rar mod mig ( Mange gange ) og jeg har tilgivet hende sådan nogenlunde. Dog er jeg her på det seneste, blevet rigtig træt af hende og hun kan gøre mig rigtig irriteret. Jeg vil på en måde gerne være ven med hende igen, men hun kan bare gøre mig SÅ irriteret. og jeg glemmer sikkert aldrig, det hun har gjort mod mig. Hun forstår bare ikke at det hun har gjort, det har påvirket mig!
Så mit dilemma er nu bare, hvad jeg lige gør.
God Torsdag
jun 2011
Følger: 99 Følgere: 94 Heste: 2 Emner: 335 Svar: 636
Jeg har også haft et problem med en veninde, som jeg startede med at være bedsteveninde med, men så blev vi hele tiden uvenner og hun blev altid sur på mig over at jeg lavede sjovere ting med mine andre veninder end jeg gjorde med hende(Mente hun)
Efter at jeg har tilgivet hende, jeg ved ikke hvor mange gange, så besluttede jeg at sige STOP!
Jeg skrev så til hende at jeg virkelig ikke synes at det er i orden, at hun tror det er okay at behandle andre sådan som hun har behandlet mig!
Jeg skrev så som sidste besked til hende: ''Farvel Nanna, tak for alt, men kontakten mellem os vil aldrig det samme som den har været.....''
mar 2010
Følger: 86 Følgere: 82 Heste: 10 Emner: 238 Svar: 1.259
Veninde Fnidder.. Oh, we love it!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside