{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

fustreret.. {{forumTopicSubject}}

Min dejlig 4års hoppe blev halt i slutningen af marts på højre bagben, troede det var en hovbyld så tilkaldte dyrlægen desværre havde min egen fri så det blev en kollega, hun fandt intet og ingen reaktion i bøjeprøve den var også meget mindre halt en aftenen før, så hun mente det var en mindre forvidring (der var ingen hævelse, varme eller noget ellers at se). hun stod stille i 3uger og var så fin igen jeg begyndte at skridte hende stille og roligt og langsomt træne hende op igen, her havde hun dog svært ved at holde takten på bagbenene (hvilket aldrig har været et problem og hun ellers har været klart stærke i bagparten end på forparten). Så sys jeg hun blev øm på forbene og lod hende så igen stå ind til smeden kunne komme, så blev hun ellers fint gående et par uger og jeg fik trænet hende stille og roligt op. så blev hun halt på højre forben et par dag efter var der intet, så blev hun mærkeligt gående på bagbene og havde kiopraktor flere gange og blev rigtig fint gående igen, så havde jeg hende i longe på stor volte i 10min, og dagen efter skridtet jeg hende i 20min så havde hun en fri dag og ville så tage hende i longe 10min dagen efter der var hun så stok halt på venstre bagben(i onsdags), torsdag var hun ikke halt men virkede igen øm/stiv bag til, fredag var dyrlægen her så og sys den låser/taber højre bagben lidt. der er intet gale eller andre tegn på noget. Hun vælger derfor at tager blodprøver til tjek for muskelskade og vokseværk, de er bare helt fine og normale..

hesten har været igennem røngen sidste sommer og var ren.

hun var gennem 3-4mdr genoptræning med træningspogram fra dyrlæge sidst efterår/vinter og var enlig i januar klar til at rytter og det har så gået super fint med rytter og aldrig været problemer med noget..

Hvor er det dog frustrerne ikke at vide hvad der er galt og der bare ingen tegn er på noget.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fustreret..
Kommentér på:
fustreret..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce