{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

Fanfiction 2 - @BellaVinter {{forumTopicSubject}}

Her er så 2'eren til den fanfiction jeg skrev for nogle måneder siden, som nogen var helt vild med.
Jeg kan blandt andet huske at Nico var nærmest besat xD

Den hedder The Day Goes By, og bliver nogenlunde ligeså lang som Break Of The Dawn. Den handler om Booboo Stewart (Seth Clearwater)

Kapitel 1
Opmærksomhed!

Endnu en hård dag på Breaking Dawn sættet. Eller, måske ikke for mig, for jeg stod jo bare og så på, men i hvert fald for Booboo. Min kæreste. Selvom der er gået over en måned, kan jeg ikke vænne mig til det. At jeg er kæreste med en filmstjerne. Det er simpelthen bare forkert.
Ikke fordi jeg ikke er ALT for vild med ham. Jo for fanden om jeg er… Men jeg er bare ikke typen der holder af opmærksomhed. Eller mange mennesker. Og da slet ikke mange mennesker, der alle sammen giver mig opmærksomhed…
“Er du klar til at gå skat?” spurgte han, ude fra badeværelset. Vi boede på samme hotel, på samme værelse, og hvis min mor vidste det, ville hun blive virkelig paranoid. Og NEJ, der skete IKKE noget.
Vi skulle til en eller anden mode event, som jeg egentlig ikke interesserede mig særligt for. Ikke fordi at Booboo gjorde det, men hans agent syntes at han skulle komme, og han syntes lige så at jeg skulle med, for alle skulle vide hvem Booboos kæreste var.
Jubii… Mærk sarkasmen. Det er bare slet ikke min stil at folk skal kende specielt meget til mig. Jeg skal virkelig være tæt på folk, før de overhovedet kender min sande personlighed. Og pludselig skal hele verden kende mig. Den rigtige mig… Et ord: Stress!
Men det er prisen for at date en stjerne, og jeg vil ikke give slip på Booboo for noget. Ikke for noget som helst.
“Ja, jeg er der næsten!” råbte jeg tilbage.
Jeg trak i en eller anden mørkerød kjole fra Versace, som jeg egentlig var fuldstændig ligeglad med, og finpudsede min make-up lidt. Overdriv eyelineren lidt, havde Kristen sagt, sidst vi havde snakket.
Nårh ja, endnu en vild del af mit nye liv. Alle de mennesker der er med i mine yndlingsfilm, har altid virket uvirkelige. Ikke-eksisterende.
Og pludselig kender jeg dem alle sammen. Og de er faktisk skide søde. Ashley Greene skulle også med til den der event, og det skulle nok blive hyggeligt. Hun havde nærmest, sammen med Kristen, leget barnepige for mig siden jeg kom. Vist mig rundt, forklaret mig en masse ting, og i det hele taget sørget for at jeg ikke kom galt af sted.
Og det har de nu klaret meget godt, for har jeg på intet tidspunkt været i problemer på nogen måde.
Og så var det at Ashley kom og bankede på.
“ Hey mennesker? Er i ikke snart klar?” råbte hun gennem døren.
“Jo, bare kom ind,” svarede jeg, i mens jeg lagde det sidste strøg af mascara.
“Wow! Du er da virkelig klar til galla, hva’? Hvem har skaffet dig den kjole?” spurgte hun.
“Ja, det aner jeg virkelig ikke, den kom ligesom bare med posten. Og det er da meget fed, men du ved at jeg foretrækker mine jeans…” mumlede jeg.
“Ja, det ved jeg. Har du for resten set din kæreste. Han ser skide godt ud,” lo hun. Jeg havde slet ikke bemærket at han var kommet ud, men hun havde ret. Han så fandme godt ud. Skræmmende godt!
“Er vi klar til at gå, piger?” spurgte han.
“Ja, det regner jeg da med. Er vi ikke det Bella?” sagde Ashley, og jeg nikkede. Det stod usagt imellem os, at jeg bare skulle slappe af. Tage det roligt. Ashley vidste lige så godt som Booboo at jeg hader opmærksomhed.
“Ja, vi er klar,” sukkede jeg, og tog Booboo i hånden. Ashley tog min anden hånd, og gav den et klem. Og så forlod vi hotelværelset, fortsatte hen til elevatoren, og tog den ned i lobbyen. Der var usædvanligt tom. Det var som alle var et eller andet sted henne. Faktisk en lille smule skræmmende.
Men vi ignorerede det, og skyndte os igennem dørene, og ud i den friske luft. Og lige ind i en sort limousine med tonede ruder.
“Så er vi på vej,” mumlede Booboo, og tog lidt fastere om min hånd.
Egentlig var der ikke så langt. Vi var der ti minutter senere. Ikke at jeg havde nogen idé om hvor vi var, men det er altså heller ikke nemt at finde rundt i USA, sammenlignet med lille Danmark.
“Og så begynder det,” sagde Ashley og smilede til mig. Og om det gjorde.
Hun åbnede døren til limousinen, og blitzlysene blændede mig.

Skriv hvad i synes smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fanfiction 2 - @BellaVinter
  • #1   17. jun 2011 Endeliiig!!!! Den havde jeg glædet mig til xD
    Mere! Love on this! ;* (especially you <3)

• #2   17. jun 2011 Selvfølgelig havde du det xD<3
    WHY ME?! Ö

• #3   17. jun 2011 Hihi!
    Derfor xD<3

• #4   17. jun 2011 Du hader mig! Husk på hvordan jeg sluttede ATVS! Ö

• #5   17. jun 2011 Jeg hader dig ikke.. men du er ikke tilgivet for at afslutte den på den måde!!

• #6   17. jun 2011 Præcis! smiley

• #7   17. jun 2011 -.-'

• #8   17. jun 2011 Og der går nok et godt stykke tid før jeg skriver nummer to smiley så jeg rigtig kan skrive alle de andre færdige xD

• #9   17. jun 2011 Et ord, jeg tvivler jeg behøver nævne: MEEEEEEERE!!!!!!!!!!

• #10   17. jun 2011 Ej, så hold dog op med at hjemsøge mig Nico! Ö

• #11   17. jun 2011 jeg skal gerne lige have hjælp til det dersens spil.. xD

• #12   18. jun 2011 Der kom der da mere! smiley

Kapitel 2
    GEM MIG!

Lige så snart vi ikke længere var gemt bag de tonede ruder, brød helvede løs. Piger skreg, fotograferne råbte, og alt den opmærksomhed var ved at slå mig omkuld. Bogstavelig talt. Booboo holdt mig tæt ind til sig, men prøvede samtidig på ikke at vise hvor ubehageligt det hele var for mig. For det var da helt vildt.
    Vi kom alligevel forholdsvis hurtigt ind i bygningen hvor arrangementet skulle foregå, og ligeså snart vi var inde for dørene tog Ashley mig om skuldrene, og hviskede i mit øre: “Du klarede det rigtig flot! Jeg kunne ikke engang se på dig hvordan du havde det.”
    “Tak,” mumlede jeg bare tilbage, og håbede at det værste var overstået.
    Det var bedre indenfor. Det var et eksklusivt arrangement, og der var ingen fotografer. Men en masse stjerner. Som man ikke kunne undgå at få lidt mindreværdskomplekser af at kigge på.
    En af den teenage-stjerner der var der, var Justin Bieber. Mildest talt ikke min kop te. Men ikke desto mindre skulle han da lige over og hilse.
    “Hej, jeg hedder Justin,” sagde han og smilede.
    “Bella,” svarede jeg bare, og trykkede hans hånd. Han og Booboo hilste ligeså, men så var Booboo også den første til at sige at vi havde rimelig travlt.
    “Husk at pas på hvad du gør. Pas på hvem du smiler til, hvad du lavet med dem og sådan noget. Journalister kan få hvad som helst ud af billeder,” sagde han, mens vi trak hen i mod vores pladser lige foran scenen.
    Heldigvis sad Ashley lige ved siden af Booboo, som sad ved siden af mig. Et eller andet ved hende, gjorde mig bare uendeligt tryk, uanset situationen. Sædet ved siden af mig var tomt, men noget sagde mig et det ikke ville være sådan længe.
    “Ved du hvem der skal sidde der?” spurgte jeg Booboo, og pegede på sædet ved siden af mig.
    “Ehm,” sagde Booboo, og slog op i en brochure vi havde fået med ved indgangen. “Ian Somerhalder. Kender du ham?” sagde han.
    Og om jeg gjorde. The Vampire Diaries skuespiller, 31 år, og de mest sexede øjne. Og verdens dejligste smil. Og jeg ved godt at jeg har verdens mest fantastiske kæreste. Men derfor kan man vel sagtens dagdrømme lidt om en virkelig lækker, rimelig uopnåelig skuespiller.
    “Gem mig!” hvinede jeg, ligesom jeg fik øje på Ian, på vej mod sin plads.
    “Hvorfor?” spurgte Booboo forvirret, og med et spørgende udtryk i ansigtet.
    “Bare fordi! Det er Ian Somerhalder! Kan du ikke huske hvordan jeg var da jeg skulle møde alle jer dejlige mennesker på sættet?” spurgte jeg.
    “Jo, du var rædselsslagen,” lo Booboo.
    “Men det er altså sådan jeg har det nu…” mumlede jeg stille, eftersom han efterhånden var ret tæt på.
    “Bare slap af,” nåede Booboo lige at hviske, før Ian kom helt hen, og satte sig ned.
    Han kiggede på mig, som om han prøvede at finde ud af hvem jeg var. Og det var jeg egentlig meget taknemmelig for, for der er ikke noget jeg hader mere, end at blive genkendt af fremmede. Det minder mig ligesom bare om at mit ansigt er i alle sladderbladene.
    “Hey. Jeg hedder Ian. Hvad hedder du?” spurgte han høfligt, da han åbenbart opgav at finde ud af hvem jeg var.
    “Jeg hedder Isabella, “ sagde jeg bare, og forsøgte at undgå øjenkontakt.

Skriv hvad i synes smiley

• #13   18. jun 2011 behøver jeg sige noget :p?

• #14   18. jun 2011 Ja, gør lige det xD

• #15   18. jun 2011 JEG EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESLKER den historie

• #16   18. jun 2011 Så gør du det! xD

• #17   18. jun 2011 MERE!!! Afhænighed!!! :D<3

• #18   18. jun 2011 Seriøst? Afhængighed? Ej, Sara... -.-<3

• #19   18. jun 2011 Jooh! smiley Hvad med din elverhistorie? har du mere?<3

• #20   18. jun 2011 Hmm... Måske.. -.-<3
    Det har jeg i hvertfald i aften... Happy now?<3

• #21   18. jun 2011 Great! Not really.. but happier!<3

• #22   18. jun 2011 Why not sweetheart?!<3 You know you can tell me anything!<3

• #23   18. jun 2011 Because.. I can't buy my pony, but it's killing me to see him in the riding school.. :i smiley
    And.. my dad. He wont' igmit that i'm not feeling good in my school, and im tirred of the transport..
    (Stavefejl er gratis)<3

• #24   18. jun 2011 Oh... That thing about Vigge... Know the feeling. Better than you imagine... I still suffer for it, you know...<3
    And... I'm kinda starting to hate your dad...<3

• #25   25. sep 2011 Kapitel 3.
    Smil Til Kameraet...

Jeg sad ved siden af Ian imens hele showet kørte, og jeg er ret sikker på at jeg slet ikke så det. Jeg så kun Ian. Men det er altså mere uskyldigt end det lyder!
    Man skulle tro, at efter al den tid med Booboo, Ashley og de andre, ville jeg have vænnet mig til at være i nærheden af mine idoler. Men næh, nej! Ikke med Ian. Ikke at jeg er vild med ham. Selvfølgelig ikke! Han er 31 for helvede!
    Men han er stadig lækker… Ja, man har vel lov at drømme lidt. Men jeg har også en fantastisk kæreste, så jeg er ligeglad med 31-årige, røvlækre skuespillere. Næsten da.
    “Det var fedt, var det ikke?” spurgte Ashley mig, da det hele var slut.
    “Øh jo, det var helt fint,” mumlede jeg, ude af stand til at huske noget som helst om hvordan det overhovedet havde været.
    “Jeg ved godt det her ikke er din stil min pige,” smilede hun, og tog åbenbart min ligegyldighed, som nervøsitet for fotograferne. Ikke at det ville være så usandsynligt endda, men alligevel var det jo ikke det.
    Hun tog min hånd, og sammen med Booboo, der holdt mig om livet, gik vi ud til paparazzierne. Blitzlysene blændende mig igen, men denne gang forsøgte jeg bare at smile. Og det lykkedes vidst meget godt.
    Booboo trak mig ind til sig, og kyssede mig på kinden. Bagefter gav Ashley mig et kram, og hviskede ind i mit øre: “Du klarer det utrolig flot. Dit smil siger ligefrem troværdigt ud.”
    “Tusind tak,” hviskede jeg sarkastisk tilbage, før vi slap hinanden. Og smuttede lige over til limousinen.
    Da døren endelig lukkede bag os, åndede jeg dybt ud.
    “Du gjorde det helt vildt godt!” roste Ashley, og Booboo nikkede anerkendende, og kyssede mig for alvor.
    “Hallo! Lej et værelse!” sagde Ashley irriteret.
    “Vi har jo lejet et værelse, geni,” grinede Booboo bare. Han har taget min vane med at kalde mennesker der virkelig underminerer deres intelligens for geni, til sig. Jeg ved ikke rigtig om det er godt eller skidt.
    “Jaja…” mumlede Ashley bare.
    “Vær nu ikke sur søde,” lo jeg, og prikkede hende på skulderen. Hun kiggede meget bevidst i den anden retning.
    “Hvor er du barnlig,” drillede jeg bare.
    Booboo sad og grinede af hende ved siden af.
    “Jeg er faktisk den ældste her, lille frøken Danmark,” sagde hun, og hev lidt i min kind. Jeg satte mig til at surmule lidt over den kommentar.
    Da vi kom tilbage til hotellet nåede vi ikke engang at forlade lobbyen før Kristen var over os.
    “Hvordan gik det Bella, var det virkelig slemt?” spurgte hun, før nogen af os nåede at hilse.
    “Nej, jeg overlevede jo,” sagde jeg, og smilede til hende. Den snak havde vi haft mange gange. Så længe jeg ikke døde, var det jo ikke så slemt.
    “Sandt nok, du er her!” smilede hun.

Ja, jeg opdagede lige at der faktisk er kapitel 3-5 som ikke er inde, så der kommer lige lidt xD

• #26   25. sep 2011 Kapitel 4.
    En Overraskelse

Dagen efter tog jeg med ned på settet igen. Der var jo ikke så meget andet at lave for mig, min kæreste og mine venner var jo dernede. Sikke en enspænder jeg egentlig er, at jeg stadig ikke har fået andre venner end skuespillerne efter en måned.
    Nå, for mig betyder det ikke så meget, som sagt, jeg er en enspænder. Jeg elsker at være alene. Bare ikke uden Booboo.
    ”Bella for fanden, er du ikke snart klar til at smutte, klokken er 5!” råbte Taylor, der stod og snakkede med Booboo, som tyssede på ham, og meget langsomt forklarede at jeg kunne tage mig al den tid jeg ville, og at Taylor bare skulle holde sin kæft.
    Det lyder ikke så venligt, men jeg var nu meget taknemmelig.
    ”Jo, jeg er der om lidt, Tay,” vrængede jeg, og Taylor begyndte at surmule. Booboo grinede bare af ham.
    Det er ikke fordi jeg er forgængelig som sådan, men når man hader opmærksomhed, men under ingen omstændigheder kan slippe for den må man få det bedst mulige ud af det. Og det er altså at se godt ud imens.
    Men jeg manglede kun lidt mascara, og så havde jeg hvad jeg skulle bruge.
    Så det skyndte jeg mig ellers at få på, og så løb jeg ud til de andre, der stod ude ved døren.
    ”Det var på tide,” sagde Taylor, men da Booboo hostede sigende, mumlede han: ”Undskyld,” og kiggede vredt på Booboo.
    Vi smuttede ind i elevatoren, og kørte ned i lobbyen, hvor alle der skulle filme i dag var. Til min overraskelse opdagede jeg at hverken Robert, Ashley, Nikki, eller nogle andre ’’Cullens’’ var der.
    ”Hvor er Ashley?” spurgte jeg Booboo.
    Taylor svarede; ”Det er kun ulvene og Kristen der skal optage i dag.”
    Jeg overvejede det et øjeblik.
    ”Booboo, er det okay hvis jeg bliver her, så? For Ashley skulle bruge min hjælp til et eller andet en af de nærmeste dage,” sagde jeg, og smilede undskyldende.
    ”Ja, selvfølgelig skat. Vi ses i aften,” sagde han, og kyssede mig på panden.
    Jeg vinkede farvel til hele holdet, inklusive Taylor, der stadig var lidt irriteret over mit tempo om morgnen, eller mangel på samme, og satte så kursen mod elevatoren igen.
    Og denne gang skulle jeg endnu højere op, for jeg skulle helt op til Ashley. Der sikkert ikke engang var stået op endnu, men det var nu altså hendes problem. Hun måtte skynde sig at vågne.
    ”Ash!” råbte jeg uden for hendes dør.
    Intet svar.
    ”Ash for fanden! Åben den dør!” råbte jeg endnu højere.
    ”Jeg kommer nu Bella,” lød det indefra. Og hendes stemme lød ikke som om hun lige var vågnet. Nærmere som om hun havde været oppe længere end mig.
    Hun åbnede døren, og så faktisk også ud som om hun havde været oppe i timevis.
    ”Du sagde du havde brug for min hjælp?” spurgte jeg, og i samme øjeblik hev hun mig ind af døren.
    ”Ja, jeg skal hjælpe dig med at hjælpe dig selv. For nu skal du komme til at elske kjoler,” hvinede hun forventningsfuldt.
    ”Ashley, nej,” bad jeg, men hun var ikke til at rokke eller stikke i.
    ”Jo, Bella. Og det skal være nu!” sagde hun bestemt, og trak mig helt ind på hendes soveværelse. ”Om jeg så skal slå dig bevidstløs først, skal du prøve din nye kjole! For jeg elsker den, og det var du bare også at gøre,” smilede hun, og blinkede til mig. Hun lød som om hun regnede med at jeg ville kunne lide den. Men hvorfor? Ash vidste at jeg ikke ligefrem var vild med de gallakjoler.
    ”Kom nu bare Bella. Og luk øjnene. Og hvis du kigger så slår jeg dig ihjel,” sagde hun sukkersødt.
    ”Det er utroligt hvor meget du minder om Alice Cullen,” mumlede jeg tvært, men lod hende binde et tørklæde om mine øjne, som ekstra forsikring.
    Hun pillede lidt ved mit hår, tog min t-shirt og mine shorts af. Og nej, det er ikke så perverst som det lyder, det er bare Ashley, der mildest talt har været min personlige stylist siden jeg ankom til settet.
    Hun trak noget silkeblødt og glat stof ned over mine skuldre, rettede det lidt til og pillede igen ved mit hår. Det bruger hun næsten en halv time på, men da hun endelig fjerner bindet fra mine øjne tager det syn der møder mig også vejret fra mig.
    Jeg var klædt i en hvid kjole, med et lag af sorte blonder uden på. Den gik mig til midt på lårene, og sad fantastisk på mig.
    ”Ashley…” mumlede jeg.
    ”Du elsker den, gør du ikke? Jo du gør! Jeg vidste det,” lo hun.
    ”Haha, ja, det gjorde du vel,” smilede jeg bare.
    ”Det må jeg fortælle Nikki! Vi væddede om det! Hun var sikker på at du ville hade den ligeså meget som de andre kjoler, men jeg syntes bare at der var noget specielt over den her… Og jeg havde jo ret!” hun grinede, og klappede i hænderne som et lille barn.
    ”Haha, lad os så gå ind til Nikki, så hun kan give dig hvad end du har vundet,” sagde jeg bare, og grinede af hende. ”Skøre pigebarn.”
    ”Du skal ikke kalde mig skør! Har du måske set dig selv?” spurgte hun drilsk.
    ”Jaja, jeg er helt normal,” smilede jeg bare, og fem sekunder efter brød vi begge ud i vild latter.
    Vi gik ind til Nikki, der boede ved siden af, da vi var færdige med at grine.
    Vi smålo dog stadig lidt, da Nikki åbnede døren.
    ”Hun har den sgu på,” lo Nikki som hilsen. ”og endda uden at lave grimasser, og vrænge munden.”
    ”Jeg vandt!” lo Ashley, og rakte tunge af hende.
    ”Jaja, du får din præmie. Var det Taylor du sagde?” spurgte Nikki.
    ”Ja, og det har bare at gøre det. Du kan altså godt bede os andre om hjælp, men det er dig der gør det,” sagde Ashley truende. Jeg vidste ikke engang hvad det var hun skulle. Noget med Taylor, men det kunne jo være så meget.
    ”Jeg skal nok finde ud af noget, søde Ashley,” sagde Nikki sukkersødt.
    ”Godt!” smilede hun tilfreds, og hev mig så tilbage til hendes værelse, uden jeg overhovedet nåede at sige noget til Nikki.
    ”Hvad er det hun skal?” spurgte jeg, da Ashley hjalp mig af med den utroligt skrøbelige kjole, og fandt mit tøj igen.
    ”Hun skal kysse Taylor. Men han må ikke vide at det er hende. Det er bare en joke, han skal nok få det at vide bagefter, det er bare for sjov,” forsikrede Ashley mig om.
    ”Okay så,” sagde jeg. Jeg syntes lidt at det lød som en umulig opgave.
    At kysse en dreng, uden at han ved hvem man er. Hvordan fanden?
    Nå, det var vel i princippet Nikkis problem.
    Jeg tog mine shorts og t-shirt på, og gav Ashley et kram, før jeg gik tilbage på mit eget værelse.
    Jeg nåede dog knap nok at tænde for tv’et før Nikki kom og bankede på.
    ”Bella, jeg skal bruge din hjælp.”

• #27   25. sep 2011 Kapitel 5.
    Udfordringen

Det viste sig, at Nikki allerede havde en plan for hvordan hun skulle narre Taylor.
    Hun kunne bare ikke gøre det alene.
    Så det hun, i det store hele bad mig om, var at spørge Taylor om han ikke ville gå ind i et, ja, det lyder gymnasieagtigt, men et rengøringsskab.
    Der ville så være så mørkt at han aldrig ville kunne regne ud hvem det var, og der ville være plads og rod nok, til at Nikki kunne gemme sig i et hjørne, i de få sekunder der kom lys ind af døren.
    Det lød egentlig holdbart nok, så jeg gik ud for at finde Taylor. For en halv time senere, at komme i tanke om at de da var ude at filme. Men de ville sandsynligvis være tilbage ved fem tiden i eftermiddag. Så jeg satte mig foran tv’et, som havde været min intention før Nikki kom og forstyrrede, og så en masse amerikansk reality tv, mens jeg langsomt døde af kedsomhed.
    Jeg skiftede ved et tilfælde over til CW og der var en genudsendelse af The Vampire Diaries. Pludselig kedede jeg mig knap så meget, lad mig sige det sådan.
    Så klokken blev alligevel rimelig hurtigt fem, og jeg gik ned for at tage imod Booboo, og bede Taylor om det han skulle.
    På vejen ned i lobbyen, skrev Nikki til mig.

*Hey sweetie, skriv lige når du sender ham af sted, k? d;*

Jeg skrev bare selvfølgelig, og skyndte mig ned til Booboo.
    Han var lige akkurat kommet ind af svingdøren til hotellet, da jeg trådte ud af elevatoren.
    ”Hold da kæft det var hårdt,” lo han, da vi nåede hinanden på midten.
    ”Det er jeg sikker på,” lo jeg, og krammede ham, nærmest desperat efter at røre ham igen.
    Han krammede igen, og kyssede mig på kinden.
    ”For resten, jeg skal lige snakke med Taylor!” huskede jeg pludselig, slap modstræbende Booboo, og løb hen for at fange Taylor før han tog elevatoren.
    ”Hey, Taylor, kunne jeg få dig til at gøre noget for mig?” spurgte jeg med et uskyldigt smil.
    ”Det kommer meget an på hvad,” sagde han skeptisk, men bad mig samtidig om at fortsætte.
    ”Bare prøv at gå ind i rengøringsrummet, og stå der i 1 minut,” sagde jeg.
    ”Og du låser mig ikke inde?” spurgte han mistænksomt.
    ”Selv hvis jeg gjorde, har du muskler nok til at smadre døren,” mindede jeg ham om, og blinkede til ham.
    ”Sandt nok,” lo han, og nikkede. ”Jeg skal nok gøre det, så.”
    Da elevatoren lukkede bag ham, skrev jeg til Nikki.

*Så er han på vej ;)*

Hun svarede ikke, men det var vel ikke mit problem, jeg kunne ikke ringe til hende, og jeg kunne heller ikke gå op til hende, begge dele ville ødelægge planen, hvis Taylor dukkede op imens vi snakkede.
    Så i stedet krydsede jeg fingre for Nikki, og gik tilbage til Booboo.
    ”Hvad skulle du snakke med ham om?” spurgte han med et smil.
    ”Bare en tjeneste for Nikki,” sagde jeg smilende, og trak ham ind til mig igen.
    Sammen gik vi hånd i hånd, hen mod elevatoren, og op i vores suite. På vejen modtog jeg en sms fra Nikki.

*Jeg gjorde det! :D*

• #28   25. sep 2011 omg LOVE IT!!!:D MEEEEERE!

• #29   25. sep 2011 Haha, okay xD

Kommentér på:
Fanfiction 2 - @BellaVinter

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce