{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Remonte... næste skridt {{forumTopicSubject}}

Nu kan Emma efterhånden det med at være afslappet og strække sig, så nu er vi begyndt at perioder at bede hende arbejde lidt mere bagtil, så hun løfter halsen fortil, dog uden at miste stræk af halsen og afslappethed.. da det stadig er nyt kikser det selvfølgelig ind imellem..
Min mave er også ved at være en anelse i vejen smiley
Og så er vi gået igang med lidt galop arbejde smiley
Smid gerne en kommentar, bare det er i en pæn tone smiley

http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=305518

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Remonte... næste skridt
  • #1   25. apr 2011 :o) Det ser ret godt ud - der er lidt med din opstilling dog :o)

• #2   25. apr 2011 Eva: Mange tak smiley ja min opstilling har altid været mit store problem, pga fysiske skavanker.. arbejder til evighed med at forbedre den (og synes også vi er nået et stykke smiley ) men lige nu kommer maven så lidt i vejen smiley

• #3   26. apr 2011 Signe - Det tror jeg gerne at den gør, hehe :o) Den fylder lidt i sadlen efterhånden kan jeg se. Som jeg også skrev i albummet er der dog også lidt med dine hænder og fødder også :o)

• #4   26. apr 2011 Synes at hun virker meget ufleksibel i galop, i hvertfald synes hendes mundviger meget lange, så kontakten i hånden må være stram og konsekvent. Men travbillederne ser godt ud - Og hvor er det bare sejt, at du rider, selvom du er lidt besværet af din mave. Så stoler man på sin hest! smiley

• #5   26. apr 2011 Og der er også nogle momenter/billeder i traven hvor hun stiver sig, men det lyder som om du er opmærksom på det? :o)

• #6   26. apr 2011 Eva: Ja jeg har det med at få åbnet mine hænder for meget hvilket så gør at de let trækkes "omkuld" når jeg skal følge med frem smiley og fødderne ja de stritter stadig (heldigvis ikke helt Chaplin mere) og så er jeg lidt i tvivl om at bøjlerne er blevet lige et hul for lange og derfor jeg trækker hælen op..
    Ja der er et par af trav billederne hvor jeg er ved at lave en halv parade fordi hun fik lidt for meget fart på, og så ruller hun ud over skulderen, så stiver hun lige op...

Disturbia: Tak smiley ja jeg stoler så meget på hende, som man nu kan på en hest, jeg ved hun aldrig ville prøve at smide mig af eller reagere ondsvagt smiley Jeg har fået lidt for meget fat i galoppen, ingen tvivl om det.. det er kun 3 gang vi galopere siden sidste sommer, så vi skal lige finde "melodien" der og tror hun lige strakte sig mere end jeg havde forventet, føltes ikke som om tøjlen var stram mens vi red, men kunne se det på billederne..

• #7   26. apr 2011 Altså jeg ville sige at hun har lidt for meget fart på, både i galoppen og traven? smiley

• #8   26. apr 2011 LTKB: I galoppen prøver jeg ikke at kontrollere farten endnu.. kun 3 gang vi galopere siden hun lærte galop anspring sidste sommer, så hun skal lige vænne sig til det og finde balancen..
    I trav arbejder vi lidt med tempo.. og ind imellem der kommer det til at gå lidt for hurtigt... lidt en balance gang at finde grænsen..

• #9   26. apr 2011 Anne Mette: Det er fordi det er skridtet videre... altså ikke frem og ned, men det næste skridt i uddannelsen med mere løft..

• #10   27. apr 2011 Anne mette: Hun skal stadig strække halsen, hvilket hun gør.. halsen krølles ikke.. næsen stikker hun nu altid ret langt frem smiley men det er lidt sværere med de kraftige at få dem til at give efter i ganachen.. kommer generelt lidt senere..
    Og ja selvfølgelig skal resten af kroppen med smiley men vi er langt fra perfekte, er kun lige begyndt at lege lidt med tempo og at hun skal lidt mere op fortil, for at hun ikke bare skal gå i samme lange form hele tiden..

Kommentér på:
Remonte... næste skridt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce