{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

når vejret stopper ens træning {{forumTopicSubject}}

ja det er godt nok lidt øv, men desværre har vi ikke nogen indendørs facilitter der hvor jeg har min hingst opstaldet, jeg har jo som sådan heller ikke brug for sådan noget, men synes godt at jeg kunne have brugt et ridehus igår aligevel.
Jeg går jo og er igang med at tæmme min hingst, som er købt som vildhest (læs: han er født som vildhest i Wales og importeret til DK som 2 års, hvor han har gået på fold og fungeret som stod hingst, han har derfor ingen tilknytning til mennesker ), min træning er gået rigtig godt og efter vi fik lidt profesionel hjælp er det rykket rigtigt, og i går havde jeg bare virkelig forbindelsen til ham, kunne komme helt tæt på ham og rører ham både på halsen og ryggen og op til ørerne, dette er meget stort, så jeg besluttet at i går kunne faktisk godt være den dag at han fik sin grime på, men ak nej, lige da jeg hev grimen frem, begyndte det at blæse op hvilket gik Emlyn meget på og han reagerede meget voldsomt på at hegnet begyndte at bevæge sig i vinden, så jeg var nødt til at stoppe træningen, da jeg godt kunne mærke at det ikke ville blive en god oplevelse for ham aligevel.
Men hvor er det bare øv at vi lige skulle stoppes på den måde.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når vejret stopper ens træning
  • #1   10. apr 2011 hov glemte den sidste linie:
    Ville i sådan en situation havde gjort som jeg og stoppet træningen helt for den dag eller ville i bare havde holdt en pause til vinden måske havde lagt sig igen ?

• #2   10. apr 2011 Æv hvor surt .. jeg havde nok også stoppet, for at den ikke skulle få en dårlig oplevelse.

• #4   10. apr 2011 jeg havde trænet videre...

• #5   11. apr 2011 puha den er svær.. hvis man kunne finde en måde at få hesten til at fokusere på noget andet end hegnet der blafrede eller lign.. så ville jeg fortsætte træningen.. det gør jeg fx når det blæser og vi strigler inde i stalden (så larmer det vildt meget) så sætter jeg musik på også bliver han ligeglad.. eller hvis han stresser beder jeg ham om et trick som han er god til og det afleder opmærksomheden.. men som din næsten rå, så ville jeg vente på vejret blev bedre og evt genoptage træningen igen..

vejret har blokeret meget for mig og hesten, hele, december, januar og februar har jeg ikke kunne ride pga sne og is på banen.. og nu står hesten halt igen, han har skåret sig på en sten på folden.. øvøv

men held og lykke til jer.. det lyder spændende

Kommentér på:
når vejret stopper ens træning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce