{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

Min pony hader vores dyrelæge ! :O {{forumTopicSubject}}

For 3 gange siden vi havde dyrelæge var fordi han havde kolik. og der fik han en smærtestillende sprøjte og lige siden der har han hadet vores dyrelæge... forstår det ik fordi det hjalp på ham. Så gangen efter var fordi han havde en hovbyld og lige da han kom ind af stalddøren begyndte min pony bare at rive og flå i træktovene han stod bundet på staldgangen med for at komme væk. og så havde vi dyrelæge i dag fordi han skulle ha vacc og chip og pas og så skulle han lige se på ham. Og også i dag var han sådan, dog stod han i boksen i dag. Jeg holdte ham og han stoler på mig så han blev stående men hans øjne var ved at sprænge ud af hovedet på ham. Men så fik vi ordtnet det der vacc og det gik så stærkt at han ikke opdagede noget. så fik han en chip og det gik også fint... så skulle han lige mærke på hans ryg fordi vi havde mistanke om at han havde ondt (har han heldigvis ik) så skulle jeg trække ham udenfor... og så da dyrelægen lige akl prøve at trække ham i halen flipper han fuldstændig ud og prøver stikke af og blir først rolig da jeg tager ham. så da vi skal ind i stalden igen prøver han løbe ind for at komme væk fra dyrelæge... hva sker der lige for det???

undskyld det blev langt...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min pony hader vores dyrelæge ! :O
Kommentér på:
Min pony hader vores dyrelæge ! :O

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce