{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

foderplaner eller ej ? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er ved at se på foder til min unghest, hun bliver 3 år her til maj, og min plan er at hun bliver ved med at få det hun får nu frem til hun skal gå på sommergræs, men til efteråret skal hun til at have noget andet og jeg er meget i tvivl om hvad hun skal have, jeg har foderprogrammet sund hest og har været meget glad for at bruge dette, men nu er det at jeg havde tænkt på at hun skulle går over til pavos foder og deres foderplan ser helt anderleds ud, den passer slet ikke over ens med sund hests når man sætter det ind pavo siger, så er der nogle ting som er i underskud og forholde i mellem nogle af tingene er også skæve ? havde også fået foderplan fra brogården, den passer heller ikke over ens med sunds hest program ? før har jeg altid til passet deres foder efter denne program, og med stor tilfreds hed, så jeg er lidt i tvivl om jeg skal blive ved med dette eller gøre som pavo og brogården skriver, for de siger alle tre noget helt andet, vi taler jo om mg, men det kan godt svinger 5 13 mg de svinger fra hinanden, men hvad gør I andre, hvordan laver I jeres foderplaner, efter et program, eller den der har lavet foderet ? eller en hel 3. måde ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  foderplaner eller ej ?
Kommentér på:
foderplaner eller ej ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce