{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva kunne jeres efter tilridning???
  • #1   11. feb 2011 min var en md i tilridning, han var en hel rå 3års, efter 3 uger, red jeg har selv med undervisning af bedrider og der kunne han stå stille når man stod op, skridt, trav og galop med rytter uden longe, stoppe og starte, volter, taktfast og i balance i alle tre gangarter, den halve og hele parade var der næsten da der han havde været i de 4 uger ialt, men han var også meget lære nem og arbejds villig sådan en man skulle passe på ikke at ride for hurtig frem med :o)
    men en ting er sikkert det har været alle pengene værd og jeg sender også min 3års af sted her til sommer :o)

• #2   11. feb 2011 Min gamle pony kunne, skridtes, traves, og galoperes på i en 20 meters volte. Og kunne stoppes i alle 3 gangarter også =)

• #3   11. feb 2011 Hun kunne også rides ipå hele ridebanen, ikke kun i volten.

• #5   11. feb 2011 Jeg tilrider selv.... Det er jo forskelligt fra hest til hest hvor langt de når men de skulle gerne kunne gå rundt i skridt trav og galop, man skal kunne stoppe den.. Den skal forstå fremad hjælpen

• #6   11. feb 2011 hvor mange gange om ugen blev jeres heste redet under tilridning?

• #8   11. feb 2011 min blev trænet ca 4-5 x om uge i de 4 første uger og det varede imellem 10-20 min hver gang og den efter føglede md blev han redet 3 x om ugen ca 15-20 min og så fik han tre md sommerferie til at vokse i :o)

• #9   11. feb 2011 må sige vores pony har været i tilridning fra rå i 4 mrd og den kan det jeres kan, da den kom hjem, men det tog noget længer tid, og han er blevet rigtig fræk, han tager røven på min datter, løber lidt med hende, og når man lægger benene til ham og vil ha ham i galop så laver han små buk eller sparker bagud med det ene bagben den lille frækkert, men han har også gode dage hvor det bare kører, nu har vi så valgt at give ham mere tilridning af en af de piger der kommer på stedet, så min datter kan ride ham ind imellem også hun rider, og så får hun undervisning på ham også, så håber han bliver rigtig god igen, vi tør ikke lade ham stå stille da han så bliver fræk igen, det kan vi se når der er kursus på stedet og han ikke kommer ud og ride i to til tre dage, så han fræk derefter

• #10   12. feb 2011 assi - jeg tror nu ikke det som sådan bevistt - snarere okay da dett enestte der skal krøves af hesten er den skal søge fremad og det fleste hestet finder balancepunktet lidt underlod - dett er ihvertfald mit gæt.

• #11   14. feb 2011 hej ferrari hade jeg ude til en berider jeg red hos og det to 2 måndeder kik forbi og se hvordan hun går nu : ) MVH ferrari og ida

Kommentér på:
Hva kunne jeres efter tilridning???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce