{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

jeres dag? {{forumTopicSubject}}

hvordan har jeres dag været?

sådan her gik min;D
vi har projekt i skolen, så min veninde og jeg arbejdede hjemme;D vi mødtes hos hende klokken 9 og først slappede vi lidt af, og derefter gik vi så igang med projektet... da vi havde lavet noget i et par timer, skullle vi ned på skolen for at vise hva vi havde nået idag,, men den lære vi skulle snakke med var ved at snakke med nogle andre, fordi vi kom lidt for sent, så blev hun ved med at sige at hun kom lige om lidt.. men det blev til 35 minutter og så gad vi altså ikke at vente mere, så vi tog hjem igen;D så spiste vi noget middagsmad og så VM i Aachen på DVD'en;D derefter træk vi i ride tøjet og tog op på rideskolen.. jeg gik ud efter larry den bette hyp, og begyndte at strigle... han har fået en masse skavsår i hovedet, så han skulle have lammeskind på og kom så til at ligne et får:D nå, men vi gik over i hallen og i opvarmningen var han lidt damp og bange for et farlig kasse, som ham jo kun har set 10.000 gange før;D skøre hyp..
så da vi kom rigtigt igang og han var løsgjordt, begyndte vi at øve nogle øvelser til det stævne i weekenden, hvor vi gør vores debut i LA1:D og han gik bare SUPER dejligt... han lavede de fineste tilbagetrædninger og 8 meter volter og schenkelvigninger og kontragalop og hvad der nu ellers er i et LA program.. og de ting har vi kun øvet få gange før.. han har haft lidt problemer med at få et godt afskub og rygsving, men det er kommet med storm og nu kører det bare derudad.. wee... han havde bare en mega god holdning i nakken, og jeg kunne ikke sidde på ham, så meget rygsving havde han:D og øgningerne er han ikk så god til endnu, meen det var faktisk rigigt godt idag, med dem...
mega lækkert:D
derefter skridtede mia(snowball) og jeg af udenfor og gik derefter over i staldet, hvor den lille hyp fik sit foder.. da han var tør blev han striglet en ordenlig omgang igen, fik et par urte godbidder og sit wrap:D og så skulle jeg hjem.. nu sidder jeg så her foran min com og venter på aftensmaden bliver færdig;D hehe.. EN MEGET ANSTRENGENDE DAG!!;D
derefter blev han skridte

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeres dag?
Kommentér på:
jeres dag?

Annonce