9. jul 2007 Følger: 53 Følgere: 59 Heste: 14 Emner: 321 Svar: 1.019
hva kunne man have gjort? {{forumTopicSubject}}
dette fandt jeg på hundegalleri,,synes i at denne situation kunne være undgået eller mikkis ejer kunne have reageret anderledes?
er lidt enig, da jeg vil gøre alt for at beskytte joey, men villle nok bare have taget hårdt fat i labradorens nakke og kastet den tilbage,,hva er jeres mening..(dette er om hunde)
har kopiret denne tekst fra hundegalleri..
Vi gik stille og roligt vores morgentur, Malle,Mikki og jeg, Ved et lille hus bor der nogen der har en Labrador hunhund, jeg har snakket med ham før og han har fortalt at den ikke kan lide hanhunde.
Han var ude i haven og rode, hunden sprang direkte over hegnet og angreb Mikki. Malle prøvede at få den væk, men forgæves.
De sloges mens jeg råbte til idioten om at komme og hente sin lortehund. Han gik stille og roligt som om der ikke var noget galt,og så gik jeg altså igang. Jeg sparkede lortehunden 3 gange i maven med mine kæmpesko og så fes den sgu af, jeg har ondt i foden endnu.
Idioten kom pludselig hurtigt ud og spurgte hvad jeg lavede ved hans hund. Jeg svarede med en snerren værre end Malles, at han skulle se
og komme ind til sig selv med sin hund, ellers fik han fanme samme omgang.
Han fik satme travlt med at få sin hund ind, den gik noget dårligt kunne jeg se.
Inde fra haven stod han og råbte at jeg var sgu en kold skid, man kan da ikke sparke sådan til en hund. Jeg gik bare videre, jeg ved at hvis jeg bliver rigtigt sur, end
det med en spjældtur eller sådan noget. Men er det mig som er for grov her?? Man må vel for faen da have lov til at beskytte sine hunde fra sådan et uhyre, eller hvad???
Det skal lige siges at det nu er 2. gang en hund ryger på Mikki, første gang var Anja der. Dengang måtte vi til dyrlægen og få syet den arme lille hund sammen, Han havde 12 huller i pelsen efter det angreb.
okt 2006
Følger: 55 Følgere: 117 Heste: 5 Emner: 431 Svar: 3.419
jul 2007
Følger: 68 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 11 Svar: 1.051
okt 2004
Følger: 118 Følgere: 123 Heste: 3 Emner: 1.088 Svar: 12.061
maj 2007
Følger: 44 Følgere: 42 Heste: 3 Emner: 190 Svar: 420
Hund Diana <3.
jun 2004
Følger: 57 Følgere: 55 Heste: 8 Emner: 329 Svar: 4.214
jan 2008
Følger: 53 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 57 Svar: 432
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 45 Heste: 1 Emner: 106 Svar: 2.039
jul 2005
Følger: 75 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 53 Svar: 1.151
Syntes også, at man kunne have behandlet den anden hunds ejer noget bedre. Måske forklare situationen istedet for bare at svine til.
hva kunne man have gjort?