gid man kunne skifte elev plads... :/ {{forumTopicSubject}}
Er så træt af og være herinde
er elev i lærerenes fagforening... og man sider bare og glor dag ud og dag ind.... Og alle er 40 eller over, undtagen ganske få, og de snakker altid børn og skilsmisse og hvad ved jeg, slet ikke noget man kan deltage i...
hader det her sted... Det er virkelig nedern... de har enda bedt mig om og droppe min ridning, så jeg kan koncentrere mig om min uddannelse... ØHM HVA??? hvad bilder de sig ind, klart jeg da lige sælger alle hestene, for jeg kan deltage i endnu flere kurser...
er den første unge elev de har, og høre hele tiden på hvordan de voksne elever var... (jamen jeg er ikke så gammel og det kan jeg gøre for, så har jo altså ikke lige så meget arbejdserfaring)
Man skal konstant se aktiv ud når chefen går forbi, men det er pænt svært nogen gange, når man hele tiden for af vide at der ikke er noget og lave lige nu... så man må pænt vente... (men så bliver chefen jo sur hvis man bare sider) :/...........
iiiihhhh
undskyld mit øv indlæg
sep 2006
Følger: 45 Følgere: 41 Heste: 12 Emner: 38 Svar: 972
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 84
Er da virkelig ked af din læreplads er sådan, kan du ikke tale med den fagforening du er i??
Eller har du mulighed for at opsige din elevkontrakt??
Hvis ikke de opfylder de krav der står i den, kan du opsige den...
Og der er masser af elevpladser lige nu..
Så op med modet og prøv noget andet...
Håber det kommer til at gå op i en højere enhed for dig ;o)
jul 2008
Følger: 22 Følgere: 19 Heste: 5 Emner: 13 Svar: 19
mar 2006
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 7 Emner: 160 Svar: 528
Jeg skal til samtale her kl halv 2 netop fordi chefen ikke mener at jeg gør det godt nok, og jeg gør alt hvad jeg kan... Jeg sider herinde til 4 eller halv 5 om dagen, men det er kun meget få opgaver der er og lave i løbet af dagen, selv om man spørg hele afdelingen er der ikke nogen der lige har noget...
Sebrina:
Lyder også som en øv oplevelse, men kan man bare søge et nyt sted og så få lov og skifte hvis man får det?
Lene:
Tror lige jeg kigger på min elev kontrakt :)... men tvivler på at der står de skal holde mig beskæftiget men de må vel egentlig ikke blande sig i mit privatliv?
Det er vel min sag om jeg hellere vil bruge tiden på mine heste end og tage kurser og arrangementer
mar 2006
ja præcis, men de fleste af dem herinde siger de nægter og stoppe herinde før de dårligt kan gå... De er nærmest sådan en sammenhængende gruppe som lever efter deres gamle regler og ikke kan tåle nye ting i hverdagen... men helst bare vil have tingene som de altid har været...
De lever og ånder for deres arbejde og så er det jo svært når jeg så kommer og faktisk har andre interresser ved siden af...
mar 2006
men hvis man skal søge et nyt sted hen, skal man så skrive i sin ansøgning at man ønsker og skifte elev plads?
Tak for støtten alle sammen
gid man kunne skifte elev plads... :/