{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

hest, uddannelse, arbejde. {{forumTopicSubject}}

hej smiley
Jeg skal til at købe hest, og jeg arbejder en gang om ugen plus hver 3 weekend hvilket jeg sagtens kan overskue! smiley
. men til næste år skal jeg på HG´, ville høre, hvordan i prioitere jeres tid med hest, og uddannelse, ? og arbejder hvis i har sådan et oveni?
knus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hest, uddannelse, arbejde.
  • #1   9. jan 2011 Jeg går på gymnasium,, har en pony og en hest, og har 2 jobs. Dog arbejder jeg kun hver søndag, og når der af og til bliver brug for mig på mit 2. arbejde. Men ja, det hander om prioritering. Jeg er selv et kæmpe snøvlehovede, og jeg har meget svært ved bare at komme i gang med at leve noget, og sidder i stedet for bare her på nettet og laver ingenting. Men jeg når da med nød og næppe mine ting, men jeg er sikker på at når jeg nu begynder at være mere effektiv og får gjort mine ting som det første, så er tiden intet problem (: Dog bliver man nogle gange nødt til at vælge lektierne og skolen før hesten.

• #2   9. jan 2011 jeg går på gymnasiet i 3g, har haft min hest siden 9 klasse, betaler selv så har to jobs, samt ridder flere forskellige heste for at få mere erfaring... jeg har dog erfaret at pga hestene og jobs så har jeg ikk altid overskud til lektierne så har ikk de bedste karakterer...

• #3   9. jan 2011 ja okay smiley
    tak alle sammen smiley
    2 jobs er os for meget for mig, når jeg har så mange timer på mit nuværende job smiley
    men er glad for at hører at det kan godt kan lade sig gøre, fordi jeg skal nemlig og betale selv, og var meget nervøs over at det ville blive for meget, og jeg ikke ville have tid til min hest.
    men det kan jeg se, det kan man godt smiley tak for det.<3

• #4   9. jan 2011 jeg ville gerne kunne nøjes med at ride og gå i gymnasiet men det bliver hesten desværre ikk mæt af så jeg ka nikke rigtig sige nogle af jobsne fra...

Kommentér på:
hest, uddannelse, arbejde.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce