{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

yay! fantastisk hest! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er simpelthen så glad. Mit liv is like hell lige nu og alt går galt, men så går min søde haffer lige hen og reder dagen smiley
Vi red undervisning her til aften og min underviser var meget imponeret over hvor langt vi er kommet! Vi rider LA øvelser nu, han gik super afslappet og istedet for at stresse op som han plejer over nye øvelser, tog han det hele i stiv arm smiley hun sagde også han travede bedre end mange store heste!

Jeg måtte lige ud med det! andre hvis søde ven er fantastisk for tiden? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  yay! fantastisk hest!
  • #3   9. jan 2011 lyder lækkert smiley

• #4   9. jan 2011 Hvor er det dejligt at sidde herude og se nogle være så glade for deres heste, det varmer - og hvor er det dejligt for dig, at det går godt med din Haflinger. Der er jo intet bedre end en afslappet og velafbalanceret hest, under ridning - og for den sags skyld også i andre situationer. :o)

Min hoppe Ulvira, som har været udlånt til en veninde, red jeg hjem igår. Turen var lang og vi skulle igennem snedriver på 50-1 m. højde og andet stærkt terræng. Hun var ikke blevet reddet i lang tid, grundet skade fra ejerens side, så hun var opmærksom - men klarede bare det hele, SÅ, flot. Så jeg har også haft en god oplevelse. :o)

Skønt skønt.

• #5   9. jan 2011 Jeg byder også lige ind...

Jeg købte en haflingervallak tilbage i maj, som var lidt af en satsning. Han havde virkelig gode bevægelser og var en sød hest i omgang - men det øjeblik han fik rytter på ryggen tændte han fuldstændigt af!

Han var stærkt signalforvirret - de første 2 måneder red jeg en hest som hverken forstod stop, frem eller drej - stak hovedet i vejret og spændte op når man tog i tøjlerne og LØB når man slap dem.

Han er den type hest som utroligt gerne vil behage sin rytter og er lutter opmærksomhed hele tiden - og af samme grund slår hans hoved bare helt fra, når han ikke forstår hvad rytteren vil.

Et sådant forhold havde han haft med sin tidligere rytter, og hans adfærd havde udviklet sig til at blive meget anspændt og stresset. Men da han gradvis fandt han ud af hvad mine signaler betød, faldt han til ro og er nu en helt almindelig afslappet ridehest, som jeg kan ride som ville jeg en hvilken som helst anden dressurhest.

Jeg er superstolt af hans fremgang, og glæder mig som et barn til slutningen af måneden, hvor jeg skal starte stævne på ham.

Det bliver utroligt spændende at opleve hvordan han reagerer når han kommer ud, og ikke mindst hvad dommerne synes om ham.

Jeg tror på ham, og er sikker på at han vil overraske mig positivt og yde max når han kommer ind på banen - så er resten jo op til mig smiley

Kommentér på:
yay! fantastisk hest!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce