Når man bare er GLAD! :) {{forumTopicSubject}}
Jeg er simpelthen ved at sprænges af glæde i dag, og hvor er det dog længe siden jeg har haft det sådan!
Min gamle hest Tequila Sunrise blev aflivet i November sidste år, og 1 uge efter fik vi Mirell. 6 uger efter brækker Mirell benet, og står stille i 5 måneder - vi kommer igang med genoptræningen, men efter 3 uger blvier hun sparket på folden og står så stille helt til for 4 uger sidne med en skade i et led.
(Stået stille i 10 måneder!)
Men NU er hun endelig igang igen, og vi har genoptrænet i næsten 4 uger nu, og det går bare fantastisk (se evt. de nye billeder i profilen)...
Som en del af problemer har vi haft vores sadel - en mega god Albion SLK, men den ville ikke passe Mirell. Vi havde en dårlig sadelmager på, der tilpassede sadlen og sagde den lå perfekt - det gjorde den ikke, og den gav Mirell ondt i ryggen og hun blev sur hver gang vi kom med sadlen.
Så var jeg dog så heldig, at jeg her i genoptræningen har kunne låne en sadel af min veninde, der dog også selv skulle bruge den - så hver dag har vi skulle koordinere det, og det har squ været lidt bøvlet
Vi har så søgt med lys og lygte efter en ny sadel (Windsor elite bom 2 er umulige at finde -.- )..
I dag har vi så haft sadelmageren ude, og han havde en splinterny Windsor Elite bom 2 som passer Mirell Han tilpasser den lige 100 procent til hende, og så kan vi hente sadlen på torsdag Yay!!
Og min mor, der ikke har redet i 14 måneder var oppe på Mirell i dag, og det gik bare SÅ godt! MIrell var SÅ sød, og de fandt rimeligt melodien sammen !
Lige nu er jeg bare fuld af håb og er fantastisk glad Endelig ser det ud til, at tingene går den rette vej lidt!
Nu skal jeg så bare have solgt min Albion, men ellers er alt jo perfekt
Hvad med jer? Er i også glade og positive i dag, eller sidder i og er mugne?
feb 2009
Følger: 44 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.374
Jeg er også glad, for jeg har næsten fået ny hest! den skal bare lige igennem handelsundersøgelsen! men regner da med den går lige igennem.
dec 2004
Følger: 313 Følgere: 289 Heste: 2 Emner: 951 Svar: 10.115
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Jeg er hvis lidt semi-glad i dag Begynder at kunne flere og flere ting med unghesten, som nu endelig kan få spulet ben, uden hun er ved at sparke en ned. Plus hun har haft underlag og longegjord på.
Knap så glad, fordi min ridehest, som også har fået et spark og lavet en skade i et led, ikke bliver ridehest igen. Og i stedet for at gå fremad, så er han bare blevet mere stiv i leddet de sidste par måneder. Så den sidste udvej, er desværre knap så lys
jan 2007
Følger: 152 Følgere: 150 Heste: 7 Emner: 687 Svar: 10.535
Tusind tak alle !
pernille:
Åeh det lyder surt med din ridehest Håber det bedste for jer
Når man bare er GLAD! :)