{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

Forsikrings-yay! :D {{forumTopicSubject}}

Hej alle skønne HG'er! smiley

Vil bare lige dele min glæde med jer, inden jeg skrider ud og passer ildelugtende tyre (som forhåbentlig kommer til at smage godt! mums!) smiley .

I Januar købte jeg en ældre Polo, da jeg bor heeeelt derude hvor en bil er et must. Forsikring fik jeg billigst hos TopDanmark hvor prisen var på (hold nu fast) 9500,-.
Det har jeg egentlig været fint tilfreds med, da alle andre forsikringsselskaber var fremme med 12.000,- tilbud.

Nu har jeg jo så købt hest - og skulle lige finde ud af om hun skulle forsikres udover ansvar og så evt. hvilke forsikringer hun skulle have.
Jeg har så ringet rundt til både Dansk Hesteforsikring, TopDanmark og Tryg - First Horse har jeg hørt så meget dårligt om at jeg ikke engang ville høre et tilbud fra dem.

Tryg endte med at komme med det bedste tilbud - lige indtil min kæreste så tænkte, hvis du sætter uanvendeligheden ned 2000,- hos TopDanmark, vil de så ikke blive billigere?
Og så ringede jeg ellers ind til TopDanmark for at høre ...

20 minutter efter havde jeg fået et tilbud der slog Trygs, sparet næsten 600 kroner for min bilforsikring og en løbende aftale om at hun lige skulle tjekke min anciennitet igennem eftersom jeg får min kærestes, da vi er samboende.

Så ringede hun lige tilbage - min anciennitet er sat op fra 3 år til 5! Så nu koster min bilforsikring ikke mere end 7500! smiley

Haha, jeg er så glad at jeg kunne flyve på en sky lige nu! smiley . Så for at dele endnu mere glæde med jer - SÅ SKAL JEG RIDE MIN FØRSTE "SPRINGUNDERVISNING" PÅ VERDENS BEDSTE CHANTELL PÅ TORSDAG! Hahahha, denne dag er bare fantastisk! Så jeg deler også lige et billeder af verdens bedste hest med jer (fordi jeg kan), så i også kan blive glade! smiley .

God tirsdag alle skønne HG'er! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikrings-yay! :D
Kommentér på:
Forsikrings-yay! :D

Annonce