{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Hest + skole = ????? {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg vil meget gerne høre hvad i med heste gør vist i skal på skole og dermed bliver nødt til at flytte væk fra jers hest?
Jeg står med problemet som er at min hest står på en skide god stald. Det er tæt ved min mor og far og han ser ud til at trives der. Jeg betaler stald ejeren 300 i måneden for at sørge for at min boks bliver holdt ren og at han får vand, mad og en tjek når han skal ind og ud om morgen (dvs. det basiske eftersom hun trækker alle heste ind og ud og tager sig af alle fodringer). MEN hendes idé af at holde min hest ren er at strø halm på hverdag og lade mig tage mig af stor rengøring, hvilket ville være ok vist jeg var hjemme hver weekend, men det er jeg nu ikke. Sidste gang jeg var væk i 2 uger havde hun været nødt til at flytte min hest til en anden boks fordi hans var så klam.
Hvad havde i gjort i min situation? Havde i bidt det sure æble og taget hjem hver weekend, eller havde i måske kigged efter en part? Eller tror i at min gamle traver bare skal kunne holde til det?
På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest + skole = ?????
Kommentér på:
Hest + skole = ?????

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce