{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

For glad åring? {{forumTopicSubject}}

Ja nu er Naomi jo så efterhånden blevet næsten 16 mdr og Jeg syntes hun er utrolig snaksagelig. Jeg har godtnok lagt vægt på at mit føl skulle være vant til mennesker og ikke bange for dem. Forleden dag ville jeg prøve og lægge et hovedtøj på hende bare for og se hva hun sagde. Hun startede med og komme i flyvende trav hen til mig og sku snakkes med. Da jeg ville give hende hovedtøjet på åbnede hun munden allerede inde det kom op til hendes hoves og hun tog villigt bidet i munden. derefter tog jeg det af igen. Og hun var stadig meget kæle.
Idag da jeg så sku ud og ride en tur på hendes mor. da jeg kom ud på marken og kaldte på Kianti kiggede Naomi på mig og satte i fuld gallop og vrinskede hele vejen ned til mig. Hun skulle snakkes med. Da jeg fik sat tovet i Kianti var Naomi ved og vikle sig helt ind i tovet fordi jeg sku snakke med hende. Ligemeget hvor jeg går og er derover så følger hun efter mig. hun er den første der stikker hovedet ud på staldgangen bare der kommer nogen og hun vil snakkes med.

Er det bare mig der syntes hun er lidt for kæle en gang i mellem eller er det meget normalt i den alder at de er sån?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For glad åring?
Kommentér på:
For glad åring?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce