{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
408 visninger | Oprettet:

Så hentet vi ham...:s {{forumTopicSubject}}

Hej! I dag har jeg hentet hjem min Adalco fra Sverige (Han har stået der for salg) da de ikke har solgt ham og det virket ikke som om de gjorde så vildt meget for at få ham solgt heller... Når vi kom ditned stod han i sin boks og kiggede ud på os og var bare så sød.. Men når jeg kom bort til ham fik jeg næsten chock! Han var rigtig skitten og man kunde se at han var sadt ind svæt og ikke pudset bagefter.. Stakkels lille ponypusen min! Han var helt brun! (han er hvid) og han har mistet en del muskler:(... Vi nusset lidt med ham før vi pakket sammen og kørte hjem.. Han var mega sød hele tiden.. Så kom vi frem til der han skal stå og han fik komme ud på græs med en 15åring og en åring (hingst).. 15åringen og Adde kiggede bare på hinanden og snusede lidt og alt var bare flot, men den lille hels skulle lege med Adde.... Adde synes måske den var LIDT slitsom, men han gjorde ikke noget anden end at løfte et bagben og pipe lidt... hihi ælsker ham alt for meget og er meget glad for at han er "hjemme" igen..
Vi har fundet nogle som skal købe han (næsten gratis) hvis vi ikke får solgt ham inden høsten.. Så nu håber jeg han får en flot sommer på græs og at de vi har fundet får købe ham;)
Hvis i vil se hvordan han så ud så kan jeg sætte billeder ind... Synes det er dårlig at min pony var helt beskidt og sådan når jeg kom for at hænte ham.. mon om han har stået slik hele tiden..:S
Tiril R

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så hentet vi ham...:s
Kommentér på:
Så hentet vi ham...:s

Annonce