7. nov 2007 Følger: 88 Følgere: 87 Heste: 9 Emner: 65 Svar: 180
åring? {{forumTopicSubject}}
jeg har et et-års-hoppe-plag, som jeg er super glad for..
idag brugte jeg så HMS til at komme ind på denne meget sky hoppe, og det gik såå godt! jeg skulle have udbinding på hende <i>(en lille sele man putter på travheste, så de vender sig til det, før de køres til)</i> og hun har <b>aldrig</b> været i hænder før, så der var ingen der troede at jeg kunne. men da jeg kommer ind til hende, puster jeg hende blidt i hovedet, og aer hele vejen ned ad halsen, ned a benet og hen a maven, til jeg når for enden a bagbenet, selvføgelig også bagparten, alt imens jeg puster ud <i>for at vise hende at jeg er glad</i> .. så om på den anden side, hvor jeg gør det samme..
- så kommer jeg op til hovedet igen, og vender mig om.. så ligger hun hovedet til min ryg, og puster ud. <b>stolt!</b>
<i>hun havde valgt mig som leder, a vores flok på to</i>
så tager jeg trensen på, og ligger den roligt og fint på hende. og det samme gør jeg med selen det gik så goodt
nov 2006
Følger: 528 Følgere: 562 Heste: 2 Emner: 166 Svar: 1.445
apr 2008
Følger: 62 Følgere: 55 Heste: 3 Emner: 9 Svar: 315
Vi har selv en 1års, og selvom han er en meget tillidsfuld dreng, så kunne jeg da ikke drømme om, at hverken spænde noget på hans krop eller endda give ham trense på...
Der er heller ikke noget formål i det, når de kun er 1 år.
Der er så meget andet de skal lære istedenfor, når de er i den alder, som er meget vigtiger.
nov 2007
Følger: 88 Følgere: 87 Heste: 9 Emner: 65 Svar: 180
nov 2007
apr 2008
Følger: 62 Følgere: 55 Heste: 3 Emner: 9 Svar: 315
Skal du da bruge den til travløb???
nov 2007
åring?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside