{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Pludseligt opmærksom på ALTING {{forumTopicSubject}}

hej smiley

<b>i må undskylde længen, men det ville betyde meget, hvis i gad at læse det</b>.

jeg har den her skønne skønne pony diablo, som jeg elsker overalt på jorden smiley
jeg har haft ham i et år, og specielt sidste vinter, havde vi store problemer - han stak af med mig. det er vi så heldigvis ovre nu, og jeg har 100% styr på ham.

problemet er blot, at efter der nu er kommet sne, er han begyndt at være opmærksom på ALTING når vi rider. bare døren ind til ridehallen bliver åbnet, spidser han straks ører over mod den, og mister fokus fuldstændig fra mig og ridningen. det er værst når der kommer en hest ind i ridehallen - så skal han have hovedet op og rigtigt kigge.
han gør det med det samme vi kommer ind i hallen, derfor er det meget belastende at varme op med lange tøjler, når han skal glo alle mulige steder hen.
han gør ikke andet end det - dvs. han stikker ikke af eller noget, han glor bare utroligt meget.
for det første er det utroligt belastende, at han mister fokus hver gang der lige sker noget i ridehallen. for det andet, kan jeg ikke rigtigt lade være med, også at blive utroligt opmærksom på ham, når han gør det. problemet er nemlig, at dengang han stak af med mig, var jeg utroligt usikker på ham. og selvom jeg er ovre det nu, og har fuldstændigt styr på ham, sidder det altså stadigt i mig, hvilket gør at jeg bliver en smule nervøs når han begynder at glo sådan - af "frygt" for at han kunne finde på noget. jeg er ikke dicideret bange mere, men jeg har stadig tanken.. desværre! grundet det, samler jeg med det samme tøjlerne op med det samme han begynder at glo - hvilket er super ærgerligt, da jeg jo så ikke får hans muskler varmet ordenligt op..

har i nogle ideér til hvad jeg kan gøre for at få ham til at lade være med at glo så meget på alting? det ville virkeligt være en stor hjælp!!!

-<b> rikke - © RBH

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pludseligt opmærksom på ALTING
Kommentér på:
Pludseligt opmærksom på ALTING

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce