{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Av min arm {{forumTopicSubject}}

Sidder her på arbejdet og har så ondt i min ene arm at jeg er ved at tude hver gang jeg skal bruge den...

Startede med at min hest gik løs på banen idag.. den står og græsser i kanten.. jeg står et stykke bag den (ikke så tæt at den kan sparke eller noget)

Pludseligt panikker min hest over noget som vi ikke lige kan se hvad er, hun vender rundt og flygter lige imod mig.. Hun kan ikke komme til siderne, for på den ene side står den anden hest (som selvfølgeligt bliver forskrækket over hendes flugt og bliver striglet.. på den anden side står der en harve, fordi banen skal harves..

Jeg tænker bare at nu løber hun mig ned og tramper på mig eller skubber mig ned i harven.. så i ren refleks stikker jeg armen frem for at afværge..

Hun rammer ind i min arm med bringen for fuld kraft, og skubbet gør hende åbenbart opmærksom på mig.. i vært fald når hun at slynge sig uden om mig så jeg kun får et let puf og kan holde balancen..

Først tænkte jeg ikke videre over min arm.. var lidt chokeret.. så tog bare på arbejde.. men siden jeg mødte ind (kl 19) gør det bare mere og mere ondt..

Det er fra skulderen og ned til albuen.. føles som om min knogle flækker midt igennem når jeg bruger armen.. armen sover hvis jeg holder den i ro og smerten ligesom spreder sig om i skulder og ryg..

Skal sidde her til kl 7.. rigtig møg.. men kan heller ikke ringe og vække folk her midt om natten pga ondt i armen..

Gad vide hvad jeg har lavet med den nogle der har prøvet lignende ? altså et hårdt slag/press på hånden/håndleddet der gav smerter i overarmen ?

Jeg har ikke engang rigtig tid til at gå til læge i morgen, da jeg skal ind på 12 timers nat igen.. og er jo nød til at sove også..

Nogle gode råd ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av min arm
Kommentér på:
Av min arm

Annonce