{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.345 visninger | Oprettet:

Av min arm {{forumTopicSubject}}

Her for nogle måneder siden, kom jeg i klemme mellem hest og boks. Man arm blev hævet og jeg fik en blå streg, så tog jeg til lægen. Han sagde at den var forstuvet og at den bare skulle ha ro, fint det fik den. Det er nu ca 3 mdr siden og jeg ved ikk om der er noget galt. Jeg får "kramper" i min arm hver dag, og når jeg spiller på klaver gør den ondt, og nu hvor jeg sidder og skriver siger den knæk hver gang jeg skal trykke på en tast, der er ude i siderne smiley jeg ved ikk hvad der er galt eller om det overhovedet er noget galt? Kan i svare mig på det??
Billeder ligger i fotoalbum hvor der vises hvor det er den er galt smiley Billederne kommer om 5 minutter! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av min arm
  • #1   4. jun 2011 Har du overvejet at gå til lægen igen? for d. 8 februar var jeg ude for en "ulykke" Jeg blev trådt på af en ko, da jeg malkede, jeg havde gips på i 14 dage, og fik den af osv... de sagde der var intet at se, jeg begyndte at gå på arbejde igen (37 timer ugentligt) og nu gør det rigtig ondt igen, jeg gik til lægen, og er lige blevet MR skannet, fordi de tror at den er brækket på langs, og mine ledbånd er knækket ...
    Søg læge igen er mit bedste råd smiley

• #2   4. jun 2011 Jeg kan ikke lige se, at der ligger nogle billeder, måske er jeg bare blind. smiley nå, men det er sådan set også lige meget, for hvis jeg var dig, ville jeg tage til lægen igen og virkelig forlange, at den arm skal undersøges nærmere.
    Jeg ved godt en forstuvning tager lang tid, men lyder mærkeligt, at din arm stadig er så slem efter 3 måneder.

• #3   4. jun 2011 Det kan godt tage laaaang tid at komme sig over..

Men ellers så ring til lægen, det kan nemt være at en nerve sidder i klemme...

• #4   5. jun 2011 kan du komme til lægen igen...
    jeg var ved lægen 2 gange, sidst jeg blev sparket på min arm.. begge gange fik jeg afvide først at det bare var slaget, bag efter ved en anden læge fik jeg afvide at det var arvæv. men jeg er overbevist om at der var sket noget mere. det tog også flere måneder før det gik væk. det er først nu 2 måneder efter min arm så småt er holdt op med at have en bulde på stedet... men kan stadig mærke armen...
    syntes du skulle tale med lægen igen

• #5   5. jun 2011 tag til lægen igen smiley
    jeg blev engang trådt over foden af en hest og tog på skadestuen da jeg ikke kunne bevæge 3 af mine tæer. de sagde at der ville gå et par uger, så ville jeg kunne bevæge dem. men idag er det over 1 år siden og jeg kan stadig ikke bøje de 3 tæer. og jeg fortryder at jeg ikke tog til lægen igen..

Kommentér på:
Av min arm

Annonce