Av min arm {{forumTopicSubject}}
Her for nogle måneder siden, kom jeg i klemme mellem hest og boks. Man arm blev hævet og jeg fik en blå streg, så tog jeg til lægen. Han sagde at den var forstuvet og at den bare skulle ha ro, fint det fik den. Det er nu ca 3 mdr siden og jeg ved ikk om der er noget galt. Jeg får "kramper" i min arm hver dag, og når jeg spiller på klaver gør den ondt, og nu hvor jeg sidder og skriver siger den knæk hver gang jeg skal trykke på en tast, der er ude i siderne jeg ved ikk hvad der er galt eller om det overhovedet er noget galt? Kan i svare mig på det??
Billeder ligger i fotoalbum hvor der vises hvor det er den er galt Billederne kommer om 5 minutter!
dec 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 224
Søg læge igen er mit bedste råd
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 4 Emner: 9 Svar: 706
Jeg ved godt en forstuvning tager lang tid, men lyder mærkeligt, at din arm stadig er så slem efter 3 måneder.
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.980
Men ellers så ring til lægen, det kan nemt være at en nerve sidder i klemme...
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.404
jeg var ved lægen 2 gange, sidst jeg blev sparket på min arm.. begge gange fik jeg afvide først at det bare var slaget, bag efter ved en anden læge fik jeg afvide at det var arvæv. men jeg er overbevist om at der var sket noget mere. det tog også flere måneder før det gik væk. det er først nu 2 måneder efter min arm så småt er holdt op med at have en bulde på stedet... men kan stadig mærke armen...
syntes du skulle tale med lægen igen
sep 2007
Følger: 87 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 59 Svar: 283
jeg blev engang trådt over foden af en hest og tog på skadestuen da jeg ikke kunne bevæge 3 af mine tæer. de sagde at der ville gå et par uger, så ville jeg kunne bevæge dem. men idag er det over 1 år siden og jeg kan stadig ikke bøje de 3 tæer. og jeg fortryder at jeg ikke tog til lægen igen..
Av min arm