17. dec 2006 Følger: 54 Følgere: 85 Heste: 2 Emner: 61 Svar: 385
Bryder snart sammen!! :'( {{forumTopicSubject}}
Har det bare så dårligt for tiden mit temperament er bare så højt og jeg flipper over ingenting :'s jeg kan snart ik mere.. klapper snart en ned :'/
Grunden:
Min mor og stedfar skal skilles og det fik jeg afvide mit i sommerferien, de bor stadig sammen på grund af at vi ik kan få solgt huset, min stedfar er et dumt svin for tiden, han lader bare min mor stå og betale det meste, han tager bare ik det mindste ansvar! -.-' mor har næsten ingen penge og hun står for alt det daglige derhjemme og køber mad ind og laver det.. den forpulede satan fratager sig bare alt ansvar.. han bor bare ovre i det andet hus vi har(som er på samme grund) og køber det han har brug for og kommer bare og spiser vores mad!! han gør mig bare så sur!! -.-'.. også er min bedste død d. 5. september, hun har så fødselsdag her d. 12. december :'/ det er bare så hårdt at tænke på at den bedste der altid var ved min side og var stolt af mig uanset hvad jeg gjorde.. nu er hun her ik.. ikke engang til jul ingen livglæde fra bedste :''(
Nu er det så at jeg hørte en julesang her igår som hedder "miss you most at christmas time" med Mariah Carey, så tænkte jeg endnu mere på hende.. og lige da jeg høre den pakker jeg julesager ud og finder et glas juletræ jeg fik af hende i julegave sidste år.. jeg brød fuldstændigt sammen og vidste bare slet ik hvad jeg skulle gøre ved mig selv!!? jeg væste af det mindste og var trist hele dagen.. så spørger min mor mig så hvad der er galt og jeg bryder sammen igen, fortæller hende det selvfølgelig. Kommer så op på landbrugsskolen igen efter en god weekend og glæder mig så til idag fordi der går en fyr heroppe som sådan set er den eneste der kan holde mit temperament nede, også dummer jeg mig så på facebook igår ved at svare igen til en dum sæk der går her på skolen.. pludselig har jeg de fleste dåser efter mig.. jeg ved ik hvad jeg laver længere.. jeg ødelægger bare alt mere og mere for mig selv.. Her til morgen er der så en af de der kællinger som ser mega syg ud som stikker hovedet ud fra sit værelse og spørger efter vores kørelærer fordi hun skal til prøve idag.. jeg er så, så dum at svare hende og sige "hva?" fordi jeg ikke helt fangede hvad hun sagde og jeg endtlig havde lidt ondt af hende, så står min bedste veninde så på min anden side og vræsser af mig "hvad fanden snakker du til den kælling for!" jeg blir mega rystet over hun tænder af på mig og begynder at blive pisse sur og har lyst til at bare råbe hende i hovedet og gi' hende en lusing.. istedet for smidder jeg bare mit tøj mega sur på min seng og skrider ud af vores værelse og finder ham fyren.. hiver ham så med ind på et værelse og bryder fuldstændigt sammen!!
ved fanme ik hvad jeg skal gøre.. han er virkelig den eneste der kan få mig til at falde til ro.. ikke engang mine bedste veninder kan få mig til at falde til ro :s ved virkeligt ik hvad jeg skal gøre!? kan i hjælpe mig?
Undskyld det blev langt men havde virkeligt brug for at komme ud med det :'/
feb 2009
Følger: 33 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 208
Jeg er blevet sendt til lægen for at finde ud af hvad jeg skal gøre. Så jeg skal til lægen i morgen.
Måske du også skulle prøve at snakke med en læge , det kan være han/hun kan hjælpe dig ?
dec 2006
Følger: 54 Følgere: 85 Heste: 2 Emner: 61 Svar: 385
feb 2009
Følger: 33 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 208
Jeg har selv været igennem hele det system før - og lægen er det første skridt på vejen..
jul 2009
Følger: 20 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 145
med hensyn til hesten drop al seriøs træning og forventninger til hetsen, tage ud og strigl hesten giv den en godbid skridt en lille tur i skoven uden sadel. eller bare gå en tur med den, kom lidt væk og såtag nogle dybe vejrtræninger og prøv at gøre turene ud til hesten en fritid og en afslappende del af hverdagen- dit fristed hvor du ilkke skal tænke på andet end hesten:)
håber du få det bedre:)
feb 2008
Følger: 73 Følgere: 70 Heste: 1 Emner: 447 Svar: 1.934
dec 2006
Lea: tak :') lyder som om det kunne hjælpe mig bare lidt
jan 2008
Følger: 81 Følgere: 70 Heste: 7 Emner: 253 Svar: 860
dec 2006
jun 2008
Følger: 115 Følgere: 111 Heste: 5 Emner: 28 Svar: 299
Bryder snart sammen!! :'(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside