{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

At stoppe hesten? {{forumTopicSubject}}

Ja har en super dejlig lille fjordhest som jeg er igang med at omskole til western.
Og har et lille problem som vi faktisk også havde dengang vi red dressur. og det er at han nogen gange ikke gider stoppe når jeg vil have ham til det. nogengange gør han det super godt og andre gange kommer der bare ingen reaktion fra ham.
Og grundproblemet er jo at jeg nok ikk har været konsekvent nok i min træning med ham ( det skal lige siges at jeg er den eneste der kan ride ham bidløst da han ellers bare løber og ikk lader sig stoppe uden meget kraftig indvirkning af tøjle er ride små volter)

Og har tænkt mig at lære ham stop helt fra bunde af da han jo alligevel skal lære de fleste ting nyt.

så vil gerne vide fra jer hvordan man lærer en hest at stoppe altså hvordan gør man med kroppen i western?
hvordan har i lært jeres heste det?

Ps: nej jeg kan ikk bare spørge min underviser da jeg ikke har nogen og det har jeg ikke fordi jeg kommer hjem kl 16 i ugedagene og der er ingen der kan køre mig nogen steder bortset fra torsdag og weekend. og at der åbenbart ikk findes nogen træner i sønderjylland som er i nærheden af mig.

Håber i vil hjælpe smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At stoppe hesten?
Kommentér på:
At stoppe hesten?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce