31. aug 2008 Følger: 242 Følgere: 292 Heste: 7 Emner: 725 Svar: 2.831
Tynd hoppe :( {{forumTopicSubject}}
Hej Gruppe!
Vi har en hopper der fik føl i maj 2010. Altså føllet bliver 6 månder den 23. November.
Vi har i lang tid haft lidt problemer med hendes huld. Hun har været ALT for fed rigtig længe.. Da vi desværre ikke rigtig har kunne ride hende, og holde hende igang.
Jeg kunne tydelig se på hende at hun har mistet ALLE de muskler hun har fået her ved os.. Men så idag da jeg kom hjem (ER på efterskole) var det første jeg lagde mærke til Bibi(hoppen).
Hendes rygsøjle stak nærmest op af ryggen, hendes hoftehjørner stak ud, og man kunne ret tydelig mærke hendes riben. Og for at det ikke skal være løgn, kan man også se den, når hun står i det rigtige lys.
Hvad kan det være? Hun får fuldfoder, med en masse vitaminer osv. i.
Kan det være orm?
Eller kan det være Confetti(hendes føl) der tager alt?
Det skal lige siges, Confetti ikke dier så meget ved hende mere, og hun har næsten intet yver tilbage..
Vi får dyrlægen ud(bare rolig)
Jeg synes bare det er så synd at se en ellers SÅ flot hest, se så ynkelig og skrøbelig ud nu :'(..
Håber i kan give mig lidt ny viden..
jan 2009
Følger: 56 Følgere: 56 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 439
Min er checket for orm og der er ingen, hellere ikke tænderne. Jeg opdaede at føller spiste fra hende, og nu hvor de er adskilt 2 ud af 3 måltider begynder det at hjælpe igen.
okt 2004
Følger: 55 Følgere: 52 Heste: 8 Emner: 8 Svar: 118
aug 2008
Følger: 242 Følgere: 292 Heste: 7 Emner: 725 Svar: 2.831
Hmm.. Ja, har også tænkt på at fravende, Opretter nok lige et nyt emne så. Tak.
Tynd hoppe :(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside