{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.219 visninger | Oprettet:

Tynd ifolet hoppe? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. jeg håber der er nogle der kan hjælpe med, da jeg står i en træls situration ligenu. jeg har en dejlig hoppe på 4 år der er ifol for første gang. Her de sidste 3 måneder er hun bare blevet rigtig rigtig tynd. det er jo et kæmpe problem når hun foler om omkring 1-2 måneder højest og hun er ikke i stand til at kunne amme og tage sig af et føl ligenu, derfor ville jeg høre om der er nogle der ved hvordan eller hvad man kan give sin hest så hun kan tage på?
- Ligenu får hun fase 2 f'ølfoder. 1½ kg morgen og 2kg aften, alt det hø hun kan spise, brød og så har hun en saltsten. hun står på halm så hvis hun løber tør for hø i nattens løb spiser hun noget halm så hun mangler ikke mad. Jeg er lige begyndt at give hende en del olie i maden, det håber jeg på ville hjælpe en smule. Hun har ikke orm da det er under 2 måneder siden hun fik ormekur. hendes tænder fejler intet og hun spiser alt sin mad. er der nogen der ved hvad man kan gøre? er der noget man kan købe, det er ligemeget med hvor dyrt det er, bare det hjælper!!
.. På forhånd tak! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tynd ifolet hoppe?
Kommentér på:
Tynd ifolet hoppe?

Annonce