Ih er så lykkelig. {{forumTopicSubject}}
Jeg ved godt det ikke er en sigende overskrift, men jeg er bare lykkelig.
Nu har jeg været syg i snart tre uger, og inden det var jeg en uge ude at rejse med min skole, så det er næsten en måned siden jeg har set Samigo, da han står på min efterskole og jeg har været hjemme mens jeg har været syg. Er det godt nok også stadig, men hva så :).
Men ja, vi skulle op og hente mine støvler, da jeg skal til stævne lørdag, hvor jeg skal bruge dem.. Og så kommer jeg op i stalden, og der står min lille prinsesse vallak jo! Jeg er bare så lykkelig nu. Der er intet bedre end min lille pusser nusser hest. Han har noget helt specielt over sig. Hans udtryk i øjnene ... man kan bare se på ham at han også har savnet en! Åerh, jeg har set og striglet min hest idag! (det er der jo ikke rigtig nogen der har gjort i laaaaaaaaang tid :b). Og han nød det bare :)!
Det værste er så, at han har taget måske 100 kg på. han får også sindsygt meget mad af hende som passer hestene på skolen. Men nu ligner han en gammel fed ifolet hoppe, og det er pænt trælst! Han var lige kommet til at se godt ud, efter at have været for tynd, så nu må vi til den igen, bare omvendt :b .
SÅ når jeg bliver rask skal der bare trænes og trænes, nok mest i en longe, da han jo har stået stille i en måned nu, og er unghest :b. Og så er han også blevet sat ned i foder :). Hehe.
Men jeg er bare så glad nu. Vil slet ikke vaske hænder fordi han har en helt speciel duft ( lugt vil andre sige ) som bare skal blive siddende. Han er bare så dejlig min lille hest :D. Gud hvor har jeg savnet ham !
Ville bare lige dele det med jer. For jeg så bare min hest idag, hahahaha
okt 2004
Følger: 118 Følgere: 123 Heste: 3 Emner: 1.088 Svar: 12.061
Ih er så lykkelig.