Voksen rytter på fjordheste

Voksen rytter på fjordheste

Medlemmer: 80
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang hestepas
  • #1   1. nov 2010 Du skal ringe til vidensenter for heste eller din dyrlæge, og bestille tid til chipning og udarbejdelse af pas. Så skulle det gerne kører derfra.

• #2   1. nov 2010 Jeg må prøve at kontakte dyrlægen så og spørge dem om hun skal chippes

• #3   1. nov 2010 Hvis du ikke chipper hende nu, så kan det blive temmelig dyrt for dig, hvis hun skal medicinbehandles (efter de nye regler, skal de have chip for det) Jeg ville få begge dele klaret samtidig, de skal alligevel tilse hesten (om stamtavle og hest stemmer overens)

• #4   1. nov 2010 Dette er hvad jeg har fundet på landbrugsinfo:

1) Senest den 31. december 2010 kræves registrering og pas på heste, der er født mellem den 31. december 2005 og den 31. december 2009

2) Senest den 1. juli 2011 kræves registrering og pas på heste, der er født mellem den 31. december 2001 og den 31. december 2005

3) Den 31. december 2011 afsluttes overgangsordningen, og der kræves registrering og pas for alle heste.

Min fjordhest er fra 1995

• #5   1. nov 2010 jeg har bestilet dem fra landbrug at komme her fordi da jeg har en shetter som ikke har noget og så må de tage stilling til hvad fjordhesten skal.

• #6   2. nov 2010 Chippen er som tidligere nævnt til gavn for senere medicinering. Så nej, en brændemærket hest, behøver ikke - men det er billigere at få klaret nu, end at vente til hesten evt. skal have medicin, hvor det bliver nødvendigt. Men sålænge hesten er brændemærket bestemmer du selv, men når de alligevel kommer ud, er det ikke det der vælter budgettet. Din shetter skal chippes.

Kommentér på:
Ang hestepas

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce