458 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Ang hestepas Ang hestepas

har lige et spørsmål som jeg håber nogen kan hjælpe med. Har købt en Hollandsk sportspony, jeg fik kun hendes hollanske stamtavle og vacc bog samt en købskontrak. Så mit spørgsmål kan det passe hun intet hestepas har og vis ikke skal jeg så virkelig gennem holland får at få hende reg i dk??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang hestepas
  • #1   20. jun 2010 Det ved jeg ikke. Leder selv efter samme spørgsmål. Har lige fået afvide at hun er registreret i holland under Shetland Pony stamboek? smiley

• #2   20. jun 2010 Har haft en pony fra Tyskland.

Og efter hvad jeg ved er.

At er ikke er lovligt at tage en hest ud eller ind af Danmark uden pas fra et andet land.

Og hvis du vil have dansk pas på hende, så skal du have et hollandsk pas på hende.

• #4   20. jun 2010 ***Kamilla*** : Hvis hun er registreret i den Hollandske shetlænderforening, så burde du have fået pas med?
    Du kan få hjælp via den danske shetlænderforening, til at undersøge om hun er registreret eller ej.

• #5   21. jun 2010 Anna F: Vi har pprøvet at får lavet et pas på hende herhjemme i danmark og der var hun chippet. Nu har vi så fået et brev om at hun er registreret i Holland.

• #6   21. jun 2010 Prøv og skriv til den hollandske shetlandsstambog så smiley

• #7   21. jun 2010 Henriette: kan hun ikke blive tjekket for chip, så kan du vel få hende registeret og få lavet pas hvis hun har.

• #8   2. jul 2010 Så har jeg haft en dyrlæge ude og se om han kunne aflæse hendes chip, men nej det gav ingen resultater.Så han mente ikke hun var chippet. Hvordan får jeg så hendes pas og hendes ejercertifikat.?? ØV

Kommentér på:
Ang hestepas

Annonce