356 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

glemmer banen s: glemmer banen s:

ja nu skal jeg endelig til stævne igen her på lørdag smiley
i den første klasse er det kun en runde man skal ride men i den anden klasse er der to, og jeg har det at jeg glemmer MEGET hurtigt og er så bange for jeg glemmer banen, håber bare på han river ned i hovedrunden så jeg ikke skal videre i omspringning :b og allerede nu er jeg virkelig nervøs for det! xD

kender i nogle tricks til at huske en bane? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  glemmer banen s:
  • #1   30. sep 2010 nej, er selv meget dårlig, bare øv og øv og øv

• #2   30. sep 2010 ja det er meget øv. sidste stævne glemte jeg banen og tænkte bare "hvor er nummer 2 hvor er nummer to? hop hvor er nummer 3 osv. xD" men normalt glemmer jeg den ikke det er sket en gang og det kan nemt ske igen :b

• #3   30. sep 2010 hmmm...Jeg har aldrig glemt en bane - hverken til træning eller til et stævne (ligegyldigt om det er 5 eller 15 spring)
    jeg plejer at lave remser såsom - tysker, norge, rød, grøn, sort og pink (bare et eksempel)
    du kan også sige: langside, skråt igennem, volte, kortside, langside, skråtigennem
    og så bare tag en bane ad gangen, og huske det ik' smiley
    Lige pludselig sidder det bare !!

• #4   30. sep 2010 kan huske mit første stævne, jeg hade sprunget en gang før så skulle jeg starte LC og det var en mega svær bane med små vendinger, men kom på første pladsen smiley jeg var ellers på vej hjem xD haha!

• #5   30. sep 2010 Gå banen flere gange, få andre til at høre dig i den, og se rytteren før dig ride.. og skriv evt. springene i omhop på din hånd. og tag det stille og roligt

• #6   30. sep 2010 når du skal ride hovedrunden så ha kun den i hoved, den kan du huske ved at når du går banen så se hvor langt du skal ride ud og så noget for så er det let at huske. f. eks. ''ved næste spring skal der lidt mere pres på for der er meget fyld'' eller jeg skal huske at ride godt ud i hjørnet næste gang ellers kommer jeg for skævt på'' altså så der er noget der kendetegner hver spring/vending. når du så når videre til omspringning så ''print'' den ind i hoved igen stop hesten helt op og kig rundt på banen så du er 100% sikker på hvor springene står henne og så er det ellers bare at give den gas smiley håber du kan bruge det

• #7   30. sep 2010 Jeg har glemt bann en enkelt gang, plejer at gøre sådan som cecile (`v´) skriver. Ellers kan du lade være med at tage handsker på, og skrive banen på hånden, ved ikk hvor meget du kan huske, men du kan prøve kun at skrive tallene på omspringningen på hånden, og så kocentrere dig helt om den,, og så kan du jo lige hurtig tjekke omspringningen smiley

Knus Nanna

• #8   30. sep 2010 Min lillesøster glemmer sjældent banen - men i stedet for numre siger hun "Første spring er blå med hvidt så er det grøn/brun" osv. Det tror jeg gør det nemmere for hende smiley

• #9   30. sep 2010 tak for alle rådene! jeg bliver helt nerv's når jeg læser dem, plejer ellers at være til stævne hele tiden med efter jeg flyttede til norge gik det helt i stå s:

Kommentér på:
glemmer banen s:

Annonce