{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Bevare roen ':s {{forumTopicSubject}}

Nu kommer så det dårligeste ved mig når jeg er ti lstævne, Bevar roen :s Jeg er simpelt hen så nervøs.. Folk kigegr bare p åen og .. hvis nu hesten gør noget forkert, det ville være så pinligt.. men så når jeg har takket af.. så føles det ikek så slemt, bortset fra jeg har reden af lort fordi jeg tænker og er så spændt og nervøs.. :s For ikke engang rigtig opvarmet :s Ej ej..!
Til undervisning siger min ridelærer jeg ser super duber ud og jeg er parat til stævne, men :S Uha...

Nu har jeg min egen pony, og starter stævner inden rat længe.. :s!
Men hvordan bevare jeg roen?? Nogle forslag..?
Glemmer nemlig alt når jeg er på banen, så tænker jeg kun på programmet og overhovede ikek andet :s!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bevare roen ':s
  • #1   11. aug 2008 Min mor siger om jeg ikke kan spise noget mens jeg opvarmer.. f.eks. tyggegummi xD??! Hune r ldit skør nogle gange!

• #2   11. aug 2008 Tænk på, at det går bedrer når du slapper af, og så ender det med at det er mindre pinligt, end hvis det går skidt, fordi du er nervøs ,og til sidst, husk at trække vejret dybt et par gange inden ; )

• #3   11. aug 2008 Måske skal du bare lige ud og starte en masse stævner, så du får trænet det på den måde. smiley

• #4   11. aug 2008 Tyggegummi er en fin ide, bort set fra, at det er dumt at ride samtidig med, da du kan sluge det, og så kan det gå galt.

• #5   11. aug 2008 Tror det er noget man lære smiley
    Jeg rider i min egen verden - nu jeg springrytter ;p

Men jeg kan sagtens have lidt sommerfugle i maven - og min hest kan tydeligt mærke når jeg begynder at blive nervøs smiley
    Men så snart jeg kommer på banen - så tænker jeg faktisk ikke smiley
    Jeg hører heller ikke alle menneskerne der skramler rundt - koncentrer dig om at gøre dit bedste smiley

Ha' is i maven smiley

• #8   11. aug 2008 Rutine... Det kommer hen af vejen bare rolig

• #9   11. aug 2008 Tænk på det sådan her.. Folk husker dig ikke som hende der: Orh det var sq da hende der, hvis hest stoppede ved at spring..
    hvis det skulle ske..

Der er så mange heste på stævnepladserne, så om du skulle lave en lille bitte fejl vil ikke blive set på nyhedsforsiderne dagen efter...

I stedet for tænk.. Aj fedt.. der er mange mennesker jeg kan vise hvad min hest og jeg kan.. jeg har aldrig været nervøs til et stævne, for tager det som en sjov oplevelse hver gang, ellers var det da ikke noget ved at tage til stævne, hvis det skal være en pinsel hver gang..??

Kommentér på:
Bevare roen ':s

Annonce