10. jul 2007 Følger: 286 Følgere: 238 Heste: 3 Emner: 386 Svar: 2.518
Skrider når man går med ham på fold {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har jo denne dejlige hest ( Ikke ironisk), men som desværre allerede som plag fandt evnen i at han var jo ret stærk, og at han bare kunne løbe, og så kunne man ikke holde ham.
Og det har han også gjort inden han blev solgt til mig, har jeg fået af vide af tidligere ejere.
Cody gjorde det i starten da jeg havde købt ham, men stoppede så med det i en periode. Men han gør det kun når det er forår og efterår i en uge eller 2.
Men jeg vil jo gerne kunne hente min hest på fold og bare gå med ham i grime, uden at man skal hente ham i den anden ende igen, fordi han er skredet, og han gør det nemlig også med andre, som lukker ham ind.
Og han har ikke ondt, og han nyder træning da vi laver forskellige ting hele tiden, så det behøves i ikke komme med ;o)
Har i nogen ideer hvordan jeg kan få ham til at stoppe med det? :o)
For selv om jeg tager rebgrime på, så kan jeg ikke holde ham, da han er lynhurtig og stærk når han gør det.
jul 2007
Følger: 286 Følgere: 238 Heste: 3 Emner: 386 Svar: 2.518
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 26 Heste: 1 Emner: 26 Svar: 151
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 94 Heste: 3 Emner: 278 Svar: 1.739
-undskyld jeg ikke forklare det bedreog de mange stave fejl, men jeg er lige i skole:p
jul 2007
Følger: 286 Følgere: 238 Heste: 3 Emner: 386 Svar: 2.518
Tak for alle jeres svar, men fandt svaret igår, og klikkeren har været min redning
Skrider når man går med ham på fold
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside