{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

Islænder bider min hest.. {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Nu har jeg stået med dette problem i ret lang tid, og har besluttet mig for, at der skal gøres noget ved det..
Det er min søsters islændervallak, Halifax, som bider min haflinger, Lukas, i siderne (hofterne). Han bider så hårdt, at Lukas får store sår på hver side. Når jeg endelig tror det er ved at hele, fordi der kommer skorpe på såret, så bider han det op igen en eller to dage efter. Det er vildt irriterende, og Lukas har også ondt. Det er ligner at Halifax bare vil lege, men selvom Lukas viser, at han ikke bryder sig om det, bliver han ved..
Det har egentlig stået på i noget tid, men det er først nu jeg rigtigt lægger mærke til det, da Lukas ellers har haft dækken på. Men det var nu kun vinterdækkenet der var tykt nok - Halifax bed/bider igennem de andre! Ö

Så mit spørgsmål til jer er, om I ved hvad jeg kan gøre ved det? Eller om der er andre der har samme problem?

Jeg kan ikke bare give Lukas bidstop på, da han lige har fået dækkenet af, og såret jo er åbent.. Og det er heller ikke fordi de ikke har nok plads (de står 5 heste på en MEGET stor mark (; ) !

Håber at få svar, da det begynder at gå mig meget på (;

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Islænder bider min hest..
Kommentér på:
Islænder bider min hest..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce