902 visninger
|
Oprettet:
vognen "faldt af"? {{forumTopicSubject}}
Hej køre tøser
lavede lige et ups indlæg før, men kunne ikke slette det
når men jeg er jo i tilkørsel med min hyp og vi er nu til det punkt hvor jeg selv sidder bagved og styrre. Idag skete det to gange at den ene side af vognen "faldt af" altså ikke skaglerne med selve den pind som jeg ikke aner hvad hedder som bare støtter på selen.
Er det pga skaglerne var for løse ? (for det var de) , er det bagstykket det var for løst?? (var det os lidt) eller var ydergjorder som vognen jo "ligger" på der var for løs??
eller en anden grund?? ..
maya
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 33 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 7.151
Hvis stangen kan falde ud, så er der noget galt med stangstroppen eller stangens udformning.
maj 2008
Følger: 60 Følgere: 70 Heste: 1 Emner: 45 Svar: 1.135
nov 2006
Følger: 528 Følgere: 562 Heste: 2 Emner: 166 Svar: 1.445
Jeg spørger om råd til hvad i TROR er galt, ikke at jeg burde få proff hjælp fordi jeg er uerfaren.
nov 2007
Men det er jo fuldstændigt umuligt at gætte hvad der er sket, når ma ikke har set det, og ikke har billeder af din forspænding at forholde sig til.
Uanset så lad være at spænde hesten for igen, før du er sikker på tingene er i orden. Det kan gå meget meget galt...
nov 2006
Følger: 528 Følgere: 562 Heste: 2 Emner: 166 Svar: 1.445
Det jeg undrer mig over er hvorfor det sker den 10. gang vi har vogn på og ikke alle de andre gange. Jeg har jo en tredelt sele på en sulky
nov 2007
vognen "faldt af"?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside