Min nye unghest (: {{forumTopicSubject}}
Fik jo min nye hest hjem i tirsdags, og hold da op hun faldt bare hurtigt til.
Hun har taget ALT med oprejst pande, og er vildt nysgerrig for hvad der sker omkring hende. Hun er så nem at have med at gøre, og gør sit bedste lige meget hvad. Hun er en rigtig kælepot, og en drillepind ved de andre heste xD
Har været oppe og ride på hende 2 gange nu, og det er første gang der er rytter på hende siden januar. Og selv om hun ikke er helt sikker i tingene, så prøver hun virkelig. Er helt sikker på at vi nok skal komme langt (:
Er simpelthen blevet så glad for hende, og syntes virkelig at det er vildt hvor flot hun har taget tingene. (:
Lige et glædes indlæg herfra (: Kig forbi hende på min profil (:
- Hvordan gik det med jeres unghest da i fik den hjem ?
jan 2007
Følger: 51 Følgere: 151 Heste: 9 Emner: 48 Svar: 6.181
jamen, min nyeste fik jeg hjem d. 26/2 2010.. Der gik det meste af en måned før hun begyndte at spise al sin mad op og ikke lod halvdelen være.. Hun er lidt svær at fodre på, dels er hun lidt kræsen og så er hun alt andet end madglad! - dog er rugbrød godt:p haha Men ellers har hun været supernem at have med at gøre! Utrolig nysgerrig og snaksalig - pånær i boksen.. Har haft hende ude på tur alene og det tog hun også bare helt super
dec 2007
Følger: 68 Følgere: 66 Heste: 5 Emner: 63 Svar: 655
jan 2007
- hvor længe blev hun redet inden januar?
dec 2007
Hvor dejligt, så bliver det også bare gost at komme ud og skridte en masse ture (:
Hun blev tilredet sidste år, og det varede ca. en måned, og siden er hun faktisk ikke blevet redet optimalt. Hun var begyndt at blive redet igen, men så kom sneen og da hende der avlede hende ikke red, så skulle de jo have en 3 person ind i billedet og køre ud til ridehal og leje den. Så det blev der for meget bøvl i, men der gør heller ikke så meget. Hun siger intet til at man bare sætter sig op på hende (:
jan 2007
Har du så planer om at skal starte championater på hende?
dec 2007
Ja skal starte dsa i juni, det er ude på vores rideskole. Så det kan vi lige så godt starte for sjov. skal du starte det på din?
jan 2007
spændende:D dressur? hvad er detfor en klub?
Jeg regner med at starte i både spring og dressur.. Regner med at tage til Djursland i maj, men ellers ved jeg ikke hvornår vi tager af sted
dec 2007
Vi skal starte dressur. Det er på Middelfrt Ridecenter, som ligger på Fyn Okay, jamen det bliver da spændende
jan 2007
Min nye unghest (:
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside