Dressur snak

Dressur snak

Medlemmer: 1.270
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste
485 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

går under lod s; går under lod s;

ja jeg har haft min hest i 2 uger nu i starten forstod den ikke helt hvordan han skulle gå og var virkelig forvirret(staves?) så vi arbjede stille og roligt med det og nogle dage efter gik han der nede helt perfekt og helt stabil smiley men nu går han under lod? hvad kan grunden være til det?
da jeg fik ham havde han INGEN muskler men nu er det lidt bedere men der er en lang vej endnu smiley kan det så være at han ikke har styrke nok? og han hænger også engang i mellem.
'hvad kab jeg gøre ved det? og nej jeg ikke ride ham mere frem!! for han er en hidsig hest der løber af h til når han kan komme til det! vi prøver på at få ham til at slappe af og det gør han ikke når vi rider lidt hurtiger end normalt. der stikker han hovedet op og løber.. han stikker ikke altid hovedet men altid når man prøver og stoppe og nogle gange når han løber smiley

håber i kan forstå det xD

<b> - Inga.. </b>

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  går under lod s;
  • #2   26. mar 2010 Pointen ligger i hele det du skriver (: Jo, du SKAL ride mere på for, at han kan få hovedet over lod... Du skal ikke ride frem, men på. Du skal altså ride mere energi i ham, så han kommer til at bære sig selv. Men det kan godt skyldes, at han ikke er stærk nok til at gå der med hovedet, og så er du nødt til at gå nogle skridt tilbage og opbygge en muskelmasse på ham... Du kan ikke forvente, at han kan gå grand prix holdning uden muskerle og bæringen er på plads (: Så det er bare i gang med en masse styrketræning til hesten, så skal det nok komme

• #3   26. mar 2010 okay
    for at være sikker er det hvo man ride for lidt løse tøjler og hesten går lidt længere ned med hovedet eller tænker jeg på noget andet? :b

• #4   26. mar 2010 Lea (: smiley
    jeg regner overhovedet ikke at han skal noget meget indefor dressur nu efter det han har været igennem! smiley han er bare selv begyndt at være mere stabil. for jeg vil helst ikke at han skal få for meget underhals.. og hvis jeg ride lidt mere på stikker han sipelhen af. lige nu har jeg virklig svært ved at holde ham tilbage for han forstår ikke alle signaler ligesom han forstår ikke hvad det er jeg mener når jeg klemmer med min lår og han for står heller ikke hvis jeg lægger mit venstre ben til ham at han skal gå til højere han for står det ikke smiley så jeg kan ikke ride mere på men det skal nok komme. og nu hvor jeg ikke rigtig må ride så vil jeg helt ikke falde af eller noget i den stil smiley

• #5   26. mar 2010 Det var også ment sådan mere hypotetisk :b Men det er jo også bare med at få opbygget nogle muskler på ham - og der er remonte en god idé som * *GalopGrisen & blondinen * * skriver (: Også løsgørende øvelser kan være en idé... For det kunne godt tyde på, at han ikke er stærk nok til at gå med hovedet i den position endnu. Er selv i gang med at uddanne en vallak, og havde lidt samme problem i starten, bortset fra, at han ikke lagde sig dybt i sin holdning, han blev bare uren ... Og der hjalp det meget, at jeg hveranden dag kunne lade ham gå med hovedet helt ned til jorden og trave rundt i et taktfast tempo - det er super for overlinjen (: Nu bruger jeg så kun dét til opvarmning og nogle gange som muskelafspændende efter træning, men der er det også rigtig godt og kan varmt anbefales ;b

• #6   26. mar 2010 pointen ved det er jo at ride den til bidet og få den til at søge ned også kan den godt ligge tungt i hånden du skal bare give lidt efter i tøjlerne når det er

• #7   26. mar 2010 <•Prince~HouDini& Zarri&&Kittie~TheVampireDiaries• >
    det gør jeg også, ville bare være sikker .:)

Lea
    hehe okay :b
    men så vil jeg helt klart begynde med at arbejde med det der remonte smiley
    og tak for råd smiley

• #8   26. mar 2010 hehe oka så kan det godt være det med musklerne. (;

• #9   26. mar 2010 man skal drive på.men ikke løbe hurtiger men fange det op i hånden.

hvad er remonte?
    og held og lykke med det!:)

• #10   26. mar 2010 Min helpart gør det også igen, her nu vi er gået igang med genoptræningnen efter vinterens pause.
    Det eneste man kan gøre, er vel at blive ved med at ride på (: mit problem ligger også meget i at bagparten "falder af", så jeg har sat fokussen på at få den med + ride på, og så går han fint (:

Kommentér på:
går under lod s;

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce