10. jul 2007 Følger: 286 Følgere: 238 Heste: 3 Emner: 386 Svar: 2.518
DEBAT: Hvornår mener i man? DEBAT: Hvornår mener i man?
ja, synes lige at vi skal have en god debat, som jeg håber i vil hjælpe med, og den skal self. holdes i en god tone, ellers sletter jeg indlægget igen
Men hvornår mener i at man arbejder godt sammen med hesten fra jorden? Hvornår man har harmoni med hinanden?
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.734
Men jeg mener, at en forudsætning for at kunne samarbejde godt med sin hest fra jorden er evnen til at fastholde hestens opmærksomhed og koncentration omkring ens person og de øvelser, der skal udføres... selvfølgelig under hensyn til hestens alder, uddannelsesniveau osv. Og timing er essentiel.
Jeg mener også, det er en forudsætning for et godt samarbejde fra jorden, at både hest og menneske synes, arbejdet er sjovt og nyder hinandens selskab, således arbejdet bliver en positiv oplevelse for begge parter.
Og så mener jeg, det er utrolig vigtig, at man som menneske er lydhør overfor sin hests sindsstemning og aldrig presser hesten ud over dens evner og formåen.
Kan være, jeg kommer på mere... men disse er de umiddelbare tanker, som falder mig ind, når jeg læser dit indlæg.
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.734
jul 2005
Følger: 138 Følgere: 127 Heste: 6 Emner: 246 Svar: 2.684
okt 2009
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 2 Emner: 43 Svar: 567
DEBAT: Hvornår mener i man?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside