5. jun 2007 Følger: 133 Følgere: 124 Heste: 3 Emner: 200 Svar: 1.252
Min historie - Det sidste år {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen;D
Er gået i gang med en historie og er nu "stødt ind i en mur" og kan ik komme vidre nogen der vil prøve og læse det igennen om give miig ideer til at komme vidre??
Her er den hvis i gider:
Det sidste år
Det var mandag og jeg skulle starte i 9 klasse, vi skulle først møde klokken 10 så jeg blev liggende i min seng lidt længere, men da der var gået noget tid valgte jeg at stå op og begyndte at gøre mig klar. Cirka to timer senere skulle jeg cykle hjemmefra, jeg havde aftalt med min bedste veninde, liv, at hun skulle komme forbi og så kunne vi følges op på skolen. 10 minutter efter vi havde aftalt hun skulle være hos mig var hun stadig ik kommet og jeg kunne ikke forstå hvorfor så jeg prøvede at ringe til hendes mobil, men hun tog den ikke. Jeg prøvede så i stedet at ringe hjem til hende for at se om det var fordi hun ikke var kørt. Der gik noget tid så blev den taget, men det var ikke liv som tog den, det var hendes mor og hun forsikrede mig om at liv var kørt hjemmefra for omkring et kvarter siden. Vi blev enige om at jeg skyndte mig i skole og så ville hun prøve at ringe til politiet og køre den vej Liv plejede at cykle. Da jeg kom op på skolen og var kommet op til de andre så jeg Liv som sad ovre hos alle de andre piger fra A klassen. Jeg kunne ikke forstå hvorfor hun hverken havde skrevet eller taget sin mobil da jeg havde haft ringet, jeg gik hen og spurgte hende om hvad hun selv syntes om den opførsel. Jeg fik intet svar og gik så bare hen til pigerne fra vores egen klasse og spurgte om de vidste noget, det gjorde de ikke. Vi sad og snakkede om hvad vi forskellige havde lavet i ferien, da jeg pludselig kom i tanke om at jeg hellere måtte ringe til Livs mor og fortælle at Liv var på skolen.
jun 2007
Følger: 133 Følgere: 124 Heste: 3 Emner: 200 Svar: 1.252
jun 2007
Det er os det jeg gerne vil ;P Men hvad skal der ske??
nov 2007
Følger: 43 Følgere: 56 Heste: 6 Emner: 16 Svar: 438
Ellers kan du jo bare lade den ligge og håbe at der kommer en idé på et tidspunkt.
Det er lidt svært for andre at komme med ideer til din historie da vi ikke ved hvad du har tænkt da du begyndte at skrive den:)
jun 2007
Ja ;D
Min historie - Det sidste år
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside