{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

glædesindlæg!! endelig.. {{forumTopicSubject}}

hejsa hg'ere..
nu har jeg kæmpet så meget med calle. han har haft så mange timer hvor han bare har stået og bukket og bukket og bukket. jeg har måttet have en til at stå på midten med en longepisk for at være sikker på jeg ikk røg af.. jeg har været dernede hvor jeg havde opgivet. jeg havde besluttet at bytte ham. men jeg blev stædig og sagde til mig selv " hvis jeg ikke kan klarer calidos skal jeg ALDIRG sidde på en hest igen!" jeg kæmpede videre. det hjalp på det. jeg kunne næsten skridte dig uden ballade. vi kæmpede med det i 4 måneder.. hvoraf vi kan trække 2 fra for problemer med sadel, ryg og mere. men i lang tid kæmpede vi mod hinanden, i stedet for at arbejde sammen.
her på den sidste månedstid har jeg fået sat mig igennem. vi fik et gennembrud og vi begyndte at ride hos cecilie igen. og langsomt holdt han op. jeg red stadig med min mor som hjælp, men nu sad hun nede i hjørnet. eller på shakira.
men i dag... i dag red jeg ham for første gang HELT alene. og der var ingenting :') intet ballade! han gik faktsik rigtig fint! jeg elsker dig så højt calidos<3 jeg fortryder intet!!

undskyld hg, men jeg skulle bare af med det :')

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  glædesindlæg!! endelig..
Kommentér på:
glædesindlæg!! endelig..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce