{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.127 visninger | Oprettet:

*GLÆDESINDLÆG* - Endelig lykkelig.. <3 {{forumTopicSubject}}

Åh ja.. Problembarnet som jeg er blevet kendt for derhjemme efterhånden..

Jeg går på efterskole og har været rigtig meget ked af at være der, fordi jeg har mistet min fritid. Jeg havde faktisk besluttet mig for at droppe ud fra d. 1 Januar ..
Men endelig er der sket noget godt, som der gør at jeg ikke dropper ud! smiley
Og derhjemme rider jeg på en hest der hedder Lopez, som jeg muligvis ville miste pga. jeg gik på efterskole.
Grunden til at jeg muligvis ville miste Lopez, var fordi at jeg muligvis skulle have hest stående ved naboerne til efterskolen. MEN det skal jeg ikke! Så jeg rider forsat Lopez i weekenderne. MEN i hverdagene har jeg fået part ved naboerne! Så de hverdage passer jeg en ældre dressurhest (Hakuna) som jeg også kommer til at ride. Hun er en stor flot rød hest med en fin hvid stjerne i panden. Hun har gået til og med LA2 i dressur. Så det bliver nogle dressurøvelser og noget skovtur på hende. Hun har stået stille siden Juni, så hun skal lige genoptrænes.
Sammen med Hakuna står den lille frække shetlænder Mikado, som er en rød shetlænder på 3 år. Hun er ikke tilredet, og er egentlig bare en foldbums, og foldkamarat til Hakuna, men jeg tænker at jeg vil øve lidt tricks og opdrage hende lidt hihi.
Og når jeg så er ovre ved hestene, så fodrer jeg også.
Og det bliver nok mere eller mindre hver dag jeg skal derover
Jeg har stalden for mig selv, og må rykke rundt som jeg har lyst mht. ders udstyr og deres ting og sådan, jeg bestemmer helt selv hvordan jeg vil gøre det. Så det er bare fantastisk!
Glæder mig så meget til første gang jeg skal derover!

Men stedet derovre, trænger til noget rengøring, og hestene trænger til noget omsorg, så det bliver så fedt!!
Og det der er fedest det er at, der er 22 hektar skov omkring hvor hestene står!! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  *GLÆDESINDLÆG* - Endelig lykkelig.. <3
Kommentér på:
*GLÆDESINDLÆG* - Endelig lykkelig.. <3

Annonce